Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Fiat
 
«ФИАТ» (FIAT, Fabrica Italiana Automobili Torino), найбільша італійська автомобільна корпорація. Випускає легкові, спортивні автомобілі, вантажівки, різну промислову і сільськогосподарську техніку. Корпорації належать також підприємства по випуску аерокосмічної продукції. Штаб-квартира знаходиться в Туріні. Компанія була заснована в 1899 групою інвесторів, серед яких був Джованни Аньелли (Giovanni Agnelli), і початку зборку автомобілів по ліцензії «Рено» із двигунами «Де Дион». В організацію виробництва Аньелли із самого початку привніс свої соціалістичні ідеали про можливість співробітництва між підприємцями і робітниками. У 1903 в Італії були скасовані тарифи на імпортну сталь, що привело до швидкого розширення виробництва: з'явилися оригінальні легкові таксі, вантажівки, і автобуси, почалося і виробництво двигунів для літаків і судів. Автомобілі Фиат, призначені для елітних покупців, досягли постійної популярності не тільки на італійському, але і на світовому ринку. У той же самий час бренд "Фиат" завоював визнання й в автомобільних гонках, фінішувавши на чолі з такими марками як "Lancia", "Storero", "Miller" і "Nazzaro". Вперше в Європі автомобільна компанія ФИАТ голосно заявила про себе як про оригінального виробника моделлю S61 з 10,5-літровим мотором, перемігши на гонках Гран-При у Фрацнии в 1911 році. Незабаром Джованни Аньелли зробив висновок про те, що необхідно рухатися уперед від кустарного виробництва до промислового й у 1912 р. розгорнув серійне виробництво автомобілів під маркою F.I.A.T. Він же одним з перших зрозумів, що кожному автовиробнику необхідний свій стиль, розробляти який повинний художник-стиліст. Першопрохідником цієї ідеології стала модель Tipo Zero 1912 р. Дизайн автомобіля оригінальністю не відрізнявся і був схожий з моделями інших фірм. І щоб додати «обличчю» машини індивідуальність, Аньелли зобов'язав своїх майстрів розробити шістьох різних облицювань радіатора. F.I.A.T. і Alfa Romeo першими почали замовляти кузова для своєї серійної продукції в таких майстрів, як Локати і Торетта (Locati & Toretta), а потім у Загато і Туринг (Touring). Із самого початку Фиат налагодив виробництво і випуск продукції за рубежем. Прикладом цьому може служити завод "Poughkeepsie" у Сполучених Штатах Америки, що був відкритий у 1909 році. Даний підхід цілком відбивав погляди Джованни Аньелли, що вже планировали розвиток методів по посиленню контролю над системою виробництва. Результатом цього став проект "Lingotto" - у ті дні найбільший автомобільний комплекс у Європі, що почала випуск продукції в 1922 році. Цей проект був заснований на визначеній стратегії: зробити автомобіль, призначений не для еліти і доступний лише одиницям, а автомобіль масового виробництва. Це було виконано завдяки зовсім новим принципам індустріальної організації виробництва, заснованої на складальній лінії конвейрного типу. Перша світова війна вивела ФИАТ у лідери італійського автомобільного виробництва. До початку 1920-х років ФИАТ уже стає найбільшою компанією Італії. Багато в чому сприяв цьому і вмілому адміністратору компанії Вітторіо Валлетта. Але в 1919-1920 роки Фиату й особисто Аньелли довелося пережити ряд могутніх страйків, що супроводжувалися захопленнями підприємств і службових приміщень. Лідерами повсталих робітників були комуністи Антонио Грамши і Пальмиро Тольятти. Виробництво було фактично зруйноване. Після приходу до влади Муссоліні Аньелли повертається до керівництва. У 1927 створюється холдинг IFI, призначений для керування ФИАТом. Чільну роль у холдингу грає і донині родина Аньелли. У 1932 році відбувся дебют "Balilla" виробництво яких незабаром досягло кількості 113 000 штук. У 1936 з'являється «Тополино» (Topolino, чи «ФИАТ-500»), двомісний автомобіль із двигуном робочим обсягом 569 див3, самий мініатюрний автомобіль у світі, запущений у масове виробництво. Спочатку були придумані форма й обсяг кузова, а лише після цього інженер Данте Джакоза (Dante Giacosa) став обмірковувати порядок розташування під ним усіх вузлів і агрегатів шасі з задніми ведучими колісьми, сконструювавши їх у виді короткої і легкої рами з отворами в лонжеронах для зниження ваги. Необхідна твердість здобувалася тільки після прикріплення до рами похилого кузова. Цей знаменитий автомобіль з 1936 по 1955 був проданий у кількості 519 000 штук. Різноманітні моделі цієї машини були призначені для того, щоб підвищити до них інтерес в Італії і тим самим викликати загальний ріст числа автомобілів. Під час Другої світової війни підприємства ФИАТ були значно зруйновані, а після звільнення Італії націоналізовані. Утім, Вітторіо Валетта продовжував фактично керувати компанією. Після війни з конвейра, коли почався виробничий бум, початки сходити маса нових моделей: двухдверный седан Фиат 500, універсали Фиат 1100 B і 1500 D, а роком пізніше і Фиат 500 C, 1100 E і 1500 E. 50-і роки почалися з запуску у виробництво Фиат 1400, моделі з несущим кузовом, що, починаючи з 1953 року, був першим італійським автомобілем, що пропонувався також і в дизельній версії. У тому ж році на "Mirafiori" випустили седан 1100/103 і універсальний 103 TV. Через полдесятилетия маленькі "Seicentos" і "Cinquecentos" змінять обличчя Італії, зробивши автомобіль доступним кожному. Випущені мільйонами, ці автомобілі представили італійців іншому світу і стали символом економічного чуда, втіленого в індустріальному перетворенні країни. На початку 60-х років компанія знову приватизується. На чолі концерну стають онуки Дж. Аньелли-старшего, Умберто і Джованни-младший, привнеся нові підходи до організації виробництва. З огляду на далекоглядну інтуїцію управлінського персоналу, компанія випустила малолітражний автомобіль Фиат 850, зроблених у кількості 3 мільйонів штук. У 1966, Джованни Аньелли, онук засновника, став Головою компанії й ініціював ряд проектів, що дозволяють зміцнити позиції компанії на світовому ринку. Саме в 1966 році Фиат підписав угоду із Союзом Радянських Соціалістичних Республік по будівництву Волзького автомобільного заводу ВАЗ у м. Ставрополе-на-Волге, не без іронії перейменованому комуністичною владою на честь Тольятти, що ледь не погубили ФИАТ у 20-і роки. Виробничі потужності Ваза складали 2000 машин 124 у день. ФИАТ міцно ввійшов у наше життя з будівництвом Волзького автозаводу, що дав країні багато мільйонів легкових автомобілів, величезна кількість робочих місць на головному заводі і заводах-суміжниках. Фиатовскую модель ВАЗ випускає і дотепер. Адже “2105” і “2106” по технічному змісті майже близнюки 124-го “фиата” . Так що можна змело говорити про цей концерн як про “шефа” радянської легкової автопромисловості. Неможливо уявити собі сьогоднішні автостради і вулиці міст без “Жигулів”. Мало того, коли “росіяни фиаты” продавалися за рубежем (в експортному виконанні), завдяки більш низькій ціні вони успішно конкурували з “італійцями”. Та й зараз середній клас суспільства націлений на автомобілі ВАЗ, причому багато хто предпочитают “класику”, тобто ФИАТ-124 у минулому. ФИАТ-124 був визнаний автомобілем року аж у 1967 році — 30 років тому. Удала модель! У 1969 у ФИАТ входить компанія «Ланча». У той же самий час, паралельно появі різних моделей, починаючи з "Dino" і закінчуючи 128, 130, 127 і 126 серіями, Фиат будував заводи з виробництва автомобілів у Південній Італії, Польщі і Бразилії, поширюючи по усьому світі італійське автомобильноеноу-хау, включаючи і досвід, отриманий після придбання таких відомих брендов, як "Autobianchi" і "Lancia". Протягом періоду, що охоплює нафтова криза 70-х років, акцент був зроблений на поліпшенні готової продукції і виробничих процесів, що допомогло домогтися більш високого рівня автоматизації і налагодити випуск за допомогою більш ефективних методів автомобілебудування. Виробництво "Ritmo", почате в 1978 році завдяки "Robogate", революційній системі автоматизації, вивело компанію на новий рівень розвитку. Поворотним же моментом в історії автомобільного концерну "Fiat" став 1983 рік, коли вперше був випущений знаменитий "Uno", автомобіль, що запропонував широку гаму нововведень: в електроніці, у використанні альтернативних матеріалів, пристрої двигуна і т.д. У 1980 році в Женеві був представлений компактний автомобіль FIAT Panda. За 20 років виробництва компанія FIAT запропонувала 60 варіантів моделі Panda. Загальна кількість випущених машин – 4 млн. штук. Незважаючи на свій дуже невибагливий вид, Panda була розроблена в ательє ItalDesign під керівництвом маэстро Д. Джуджаро. Сьогодні ця модель є однієї з найдешевших у Західній Європі. FIAT Uno дебютував у березні 1983 року в Женеві. Саме модельний ряд "номер один" - Uno залишався самим популярної на Апеннінскому півострові протягом більш ніж десятиліття. FIAT Uno знятий з конвеєра в Італії в травні 1995 року і переданий для виробництва на польський завод FlAT-Polsca (колишній FSM) у м. Бельско-Бяла, турецький підрозділ TOFAS-FIAT, а також єгипетська філія El Nasr, де ці моделі роблять і понині. На італійському конвеєрі FIAT Uno перемінив спадкоємець - FIAT Punto. Великий переднеприводный Фиат Croma, представлений головним італійським автовиробником у грудні 1985 року, хэтчбек зі східчастими задніми дверима, зручними і містким багажником, так називаний "двухсполовинойобъемный", ця модель була спроектована на єдиної, як її тоді називали, "загальноєвропейській" платформі "TIPO 4", на якій ще базувалися Lancia Thema, SAAB 9000 і Alfa Romeo 164. Модель Croma протрималася на конвеєрі до 1996 року, коли попит на нее зовсім упав, і FIAT рахував непотрібним продовжувати своя присутність у цьому класі. У 1986 році Група Фиат здобуває "Alfa Romeo" і його відділення, таким чином, підсилюючи свої позиції на світовому ринку. Політика компанії дозволила незабаром представити на ринку нову модель Alfa 164, що знайшло відгук у серцях гарячих шанувальників легендарної марки. Слідом за Alfa 164 пішла серія моделей, серед яких була і Alfa 156, випуск якої налагодили в 1997 році і ставшая Автомобілі Року. Пятидверный хэтчбек Tipo дебютував у січні 1988-го, четырехдверный обтічний трехобъемный шестиоконный седан Tempra - у лютому 1990 року, пятидверные універсал Tempra Station Wagon (також він називався FIAT Tempra) і фургон РИТ Marengo - у травні 1990-го. Ці моделі виконані на єдиній платформі, однак їхній дизайн трохи відмінний. На тій же технологічній платформі концерн FIAT випустив і подібні по розмірах, але більш дорогі і престижні моделі сегментів С и D - Lancia Delta і Alfa Romeo 33, і Lancia Dedra з Alfa 155. Зовнішністю Tipo нагадує збільшений у масштабі попередній бестселер ринку - FIAT Uno, і все-таки престижний титул "Автомобіля 1989 року" дістався саме йому. Однак широкого визнання на ринку Tipo так і не одержав. У жовтні 1995 року модельний ряд Tipo і Tempra замінений в Італії на сімейства моделей Bravo/Brava і Магеа. Punto/Sporting переднеприводный автомобіль особливо малого класу (3- і 5-дверный хэтчбек). Самий популярний у класі, 17 базових моделей (у т.ч. кабріолет). GT - найбільш могутня модифікація. Дебют - осінь 1993. Нове покоління цієї моделі - липень 1999. Спортивне купе Fiat Coupe на базі Fiat Bravo одна з найдешевших моделей подібного типу. Coupe Turbo - найбільш могутня модифікація з високими динамічними характеристиками і макс. швидкістю 250 км/год, конкурент компресорного Merсedes-Benz CLK і Porsche Boxter. Уперше модель була представлена в листопаду 1993. Улітку 2000 р. на Туринском автосалоні була показана нова комплектація Coupe 2,0 20V Turbo Plus з 220-сильним мотором і 6-східчастою коробкою передач. FIAT Ulysse, минивэн з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Виробляється спільно Peugeot/Citroеn і Fiat/Lancia. Прем'єра великого сімейства 7-8-місцевих однооб'ємних універсалів підвищеної місткості в рамках спільного проекту U60 компанії FIAT і концерну PSA відбулася в січні 1994 року. Виробництво всіх моделей, заснованих на загальній платформі, ведеться на новому заводі NordSEVEL на півночі Франції. На початку 1996 року на ринку були представлені вантажне і грузопассажирское сімейство (U64) міні-фургонів FIAT Scudo/Citroen Jumpy/Peugeot Expert, уніфікованих по ходовій частині і частково кузовам з мини-вэнами сімейства U60. Платформа U64 замінила короткобазную модель FIAT Talento. Уперше Fiat Barchetta був представлений навесні 1995 на автошоу в Женеві і визнаний найкрасивішим кабріолетом салону. Це переднеприводный спортивний кабріолет — спайдер з відкритим чи твердим верхом, що знімається; виготовляється на базі Fiat Punto, спільна розробка компанії Fiat і дизайнерського ательє Pininfarina. Улітку 2000 р. на Туринском автосалоні була показана "люксовая" комплектація Barchetta Riviera. Fiat Bravo/Brava, автомобілі класу С с поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Останнє покоління хэтчбеков Golf-класу (сегмент ІЗ, по європейській класифікації) концерн FIAT представив у вересні 1995 року. І дуже вдало - двуединый Bravo/Brava завоював почесний титул "Автомобіль 1996 року". Fiat Marea модель європейського класу D, созданнаяна платформі Brava, однак длиннее і просторіше останньої. "Люксовый" варіант HLX має водійське сидіння з електроприводом регулювань, дві бічні подушки безпеки і стерео-апаратуру класу "hi-fi" із шістьма динаміками. Уперше модель быда представлена в липні 1996. У 1998 спеціально для Росії була розроблена «арктична» версія Fiat Marea. FIAT Palio(Siena — аргентинська модифікація Fiat Palio) компактний автомобіль малого класу. Уперше модель була представлена в 1996. Спочатку автомобіль робили в Бразилії, з 1997 — в Аргентині і Польщі. У 1997 почався випуск моделі з кузовом універсал. У 1998 універсал Fiat Palio стали поставляти на європейський ринок. У 2000 р. до універсала Weekend приєдналися 3- і 5-дверні хэтчбеки Palio. У березні-квітні 1998 у Туріні був представлений FIAT Seicento, автомобіль особливо малого класу. Як і Panda, ця машина відноситься до європейського розмірного класу А. Виробляється в Польщі, реалізується на європейському ринку. Виробляються базові версії: Young, S, SX, Citymatic, Suite, Sporting, а також електромобіль Seicento Elettra. Уперше модель Multipla була представлена восени 1998. Це минивэн середнього класу - перший у своєму класі автомобіль подібного типу. Відроджена назва багатомісного компактного автомобіля 50-х років. Улітку 2000 р. з'явилася нова серія Special з більш високим рівнем оснащення. У жовтні 2000 компанія випустила грузопассажирскую модель Doblo на автосалоні в Парижеві. Ця машина пропонується як у пасажирському, так і у вантажному виконанні (Doblo Cargo). В Італії Stilo продається з 6 жовтня 2002 року. Трехдверный хэтчбек, що приходить на зміну моделі Bravo, адресується шанувальникам активної їзди. У свою чергу, пятидверный автомобіль (він переміняє Fiat Brava) - це "сімейний" варіант. Fiat Stilo буде випускатися протягом шести - семи років. Загальний планований обсяг виробництва - 2,5 мільйони машин. Концерн поступово здобував збанкрутілі фірми і сьогодні під “дахом” ФИАТа зібралися і FERRARI, і LANCIA, і ALFA ROMEO. Належать йому і кілька тракторних заводів.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама