Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Citroen
 
«Ситроен» (Citroen), французька автомобільна компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів. Входить у корпорацію «Пежо». Штаб-квартира знаходиться в Нейи-сюр-Сен. Заснована в 1919 Андре Ситроеном як «Акціонерне товариство Ситроен» (Societe anonyme Andre Citroen) з метою масового виробництва недорогих автомобілів. Фактично перший "Citroen" став одночасно і першим серійно виробленим автомобілем у Європі. Модель "А", відома також за назвою "10 PS 8/10", мала четырехцилиндровый однорядний двигун обсягом 1327 куб.див., потужністю 18 л.с. при 2100 про/хв, відрізнялася легкістю, зручністю керування. У неї була прекрасна м'яка підвіска, що згодом стало типовим для всіх "Citroen". Двигун і зчеплення були об'єднані в одному блоці. Усе це створило "Citroen" репутацію дуже простій і легкої в керуванні машини і чимало сприяло успіху серед публіки. Слідом за першою моделлю 10 CV з'являється 5 CV, 4-циліндрова малолітражка без передніх гальм, з четвертьэллиптическими ресорами попереду і позаду, позбавлена претензій і здатна їздити по неважливих сільських дорогах. У випуску автомобілів компанія використовувала метод Генрі Форда. Перші таксомотори «Ситроен» з'являються в 1921, а до 1933 90% паризьких таксі були цієї марки. У 1921 році модель "А" була замінена на "У 2" з обсягом двигуна 1452 куб.див., що мала лишь поверхневу подібність зі своєю попередницею. У 1923 році виготовлена незначна кількість спортивних автомобілів "300 В 2 Кадди". Ця елегантна тримісна модель користалася і має великий успіх як у водіїв того років, так і сьогоднішніх аматорів автомобільної старовини. Навесні 1922 року почалося виробництво популярного двомісного "Родстера З" з обсягом двигуна 856куб.див. Через яскраво-жовте фарбування його ласкаво називали "лимончиком". Вироблялася і його модифікація з кузовом "Кабріолет". Уже до червня 1924 року "Citroen" робив більш 250 автомобілів у день. Завод "Жавель" розрісся і зайняв усю територію 15-го округу Парижа. Крім того, у компанії були філії в Бельгії, Англії, Італії, Голландії, Данії і Швейцарії. "Citroen" першим у Європі й одним з перших у світі став використовувати сталеві кузови замість дерев'яних. Так з'явилися моделі "У 12" і "У 14", що завдяки прекрасній приладовій панелі і регульованим сидінням стали самими комфортабельними серійними машинами. Усього за два роки було виготовлено 132483 машини "У 14". "АС 4" і "АС 6" (букви означали инициалы виготовлювача, а цифри кількість циліндрів) були створені на базі "У 14" . У 1931 році з'явився "CGL" ("Ситроен Гран Люкс"), основою для який став "З 6 F". У машини був двигун потужністю 53 л.с. (2650 куб.див.) і першокласний кузов з багатою внутрішньою обробкою. Під час знаменитого автопробігу по Азії, що закончились у Гімалаях, "АС 4" і "АС 6" виявили себе з кращої сторони. У 1932 році компанія випустила модель "З 4 ІХ" - спартанську версію "З 4" із двигуном потужністю 30 л.с. (1628 куб.див.), але публіка сприйняла її досить прохолодно На паризькому автосалоні 1933 року "Citroen" представив усю гаму виробленої їм продукції: моделі "8", "10", "15" і полегшені варіанти моделей "10" і "15". У квітні 1934 року була створена принципово нова модель "7", відома за назвою "Траксьон Аван", створена при вирішальному участі Ки Жавелю. Непропорційно великі для періоду «Великої депресії» фінансові витрати на просування цієї вдалої, що продавалося до 1957 у різних модифікаціях моделі (переднеприводной, що було вкрай рідко для того часу), привели Андре Ситроена до втрати контролю над власним підприємством. Компанія попадає під контроль групи «Мишлен». Так почалася епоха переднеприводных автомобілів. У 1955 на Паризькому автосалоні представлений історичний автомобіль DS. Ця машина, досить містка, щоб возити покоління беби-бумеров, недорога і безпечна, мала успіх і в найширших шарів населення й у генерала де Голля. На цьому народному автомобілі їздив і Фантомас і інспектор Жюв. У 1966 «Ситроен» і німецька фірма NSU спільно розробляють автомобіль із двигуном Ванкеля, але створена компанія «Комотор» (Comotor) простягнула недовго. У 1965 у «Ситроен» уливається «ПанарЛевассор», а з 1976 «Ситроен» входить у концерн «Пежо» на правах самостійного відділення, що зберігає свою марку легкових автомобілів (а «Панар—Левассор» постійно підтверджує свою репутацію найбільшого у світі виробника броньованих автомобілів). Інженери компанії вносять великий вклад у розвиток автомобіля. Зокрема, у 1989 уперше представлена гидрактивная підвіска третього покоління, що автоматично адаптується в залежності від дорожнього покриття і стилю водіння. Перший показ Citroen Xantia відбувся в листопаду 1992. Модель була запущена у виробництво в 1993 році як заміна Citroen BX. Дизайн моделі Xantia з 1993 року визначив подальший розвиток стилю фірми Citroen. Минивэн Evasion(спільне виробництво Peugeot/Citroen — Fiat/Lancia) уперше був представлений у березні 1994 у Женеві. Компактний Citroen Saxo уперше був представлений у грудні 1995. Улітку 1996 випущена пятидверная модифікація з автоматичною коробкою передач і дизельним двигуном. На франкфуртском автосалоні 1999 була представлена обновлена версія Citroen Saxo з поліпшеним дизайном. Легкий автофургон для активного відпочинку Citroen Berlingo уперше був представлений у 1996 році. Із січня 1999 автомобіль випускається з бензиновим двигуном обсягом 1.8 л чи дизельним 1.9 D, а також з повним приводом. Сімейство Xsara з'явилося в 1997 р. Рестайлинг, що автомобіль перетерпів у 2000 р., сильно змінив зовнішній вигляд цього автомобіля, і на сьогоднішній день Xsara - самий популярний у сімействі Citroen. Ще один бестселер концерну Citroёn - модель Citroёn Xsara Picasso - з'явилася на автомобільному ринку в 2000 році Вершиною модельного ряду Citroёn є модель c5, що була представлена в жовтні 2000 на автосалоні в Парижеві. Седан З5, очевидно, замінить модель Xantia. Citroen Pluriel Concept, багатоцільовий автомобіль, що трансформується, не приналежний до жодного з відомих нині автомобільних «сімейств», представлений у 2000 році у Франкфурті. Зборка автомобілів «ОрионМ» з машинокомплектов Citroen Berlingo почалася в 2000 на Таганрозькому автомобільному заводі. Співробітництво з Росією — давня традиція компанії, що ніколи виготовляла спеціальні автомобілі для царського двору. У сегменті компактних седанів, у якому в Європі йде сама найжорстокіша конкуренція автовиробників, у 2002 році Citroën на додаток до минулого рестайлинг Saxo, запропонував новітню модель – Citroёn C3. Серед сотень автомобільних компаній, що пропонують сьогодні тисячі різних автомобілів, Citroen завжди займав і займає гідне місце. Видимо, про цьому і мріяв знаменитий тепер інженер Андрэ Ситроен, по суті, у 1919 році заложивший основи французької автомобільної промисловості.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама