Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Chrysler
 
«Крайслер» (Chrysler Corporation), американська автомобільна компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів марок «Крайслер», «Додж», «Плімут», «Голок»і ін., вантажівок «Додж», пікапів, а також різноманітних комплектуючих. Існують фінансове і технологічне відділення корпорації; випускається електронна й авіакосмічна продукція. Штаб-квартира знаходиться в Оберн-Хиллз (штат Мічиган). З 1998 компанія об'єднана з корпорацією «Даймлер-Бенц» у єдиний концерн «Даймлер-Крайслер». Компанія заснована в 1924 відомим інженером і бізнесменом Уолтером Крайслером у результаті реорганізації компанії «Максвелл Мотор» ( щопоглинув у свою чергу «Чалмерс Мотор», засновану в 1908) і «Виллис-Оверленд». У 1924 же вийшов перший легковий автомобіль марки «Крайслер 70» з 6-циліндровим двигуном з високої по тим часам ступенем стиску, що мав гідравлічні гальма на всіх чотирьох колесах. Цей автомобіль мав бешенный успіх у США. У перший же рік їх було продано більш 32.000 штук. У 1926 році був випущений більш комфортний варіант Chrysler Foyr, а потім вже і Chrysler Imperial Six. Украй удалим придбанням стала покупка в 1928 м компанії «Додж», відразу ж выведшая «Крайслер» у число найважливіших автомобільних компаній Америки. У цьому ж році були запущені марки Plymouth («Плімут») і DeSoto («Де Сото»). Могутній ривок робить «Крайслер» наприкінці 40-50-х років. У 1949 з'являється зручне нововведення — запуск автомобіля за допомогою ключа запалювання. Цілий ряд могутніх моделей виводить компанію вперед у справі створення усе більш могутніх двигунів. У 1955 «Крайслер-Империал» виділяється в окрему лінію «Імперіал». Компанія робить сильний ривок і починає скуповувати акції європейських підприємств: у 1963 купує 40% акцій іспанської компанії Barreiros Diesel («Баррейрос Дизель»), у 1964 30% акцій британського автомобільного консорціуму Rootes Group («Рутс Груп»), у 1966-67 близько 80% акцій французької фірми «Симка». Ці фірми іменуються відповідно «Крайслер Эспанья», «Крайслер Юнайтед Кингдом», «Крайслер Франс» і поєднуються згодом у «Крайслер Європа». У 1970 «Мицубиси Моторс» випускає під маркою «Крайслер» малолітражні автомобілі для продажу в США. Але 70-і роки стають для компанії збитковими: позначилася й енергетична криза, і непродумана виробнича політика. У 1978 керівництво відділенням «Крайслер Європа» передається концерну «Пежо—Ситроен» (Peugeot—Citroen), але все рівно «Крайслер» виявляється на грані банкрутства. Для порятунку компанії був запрошений відомий Чи менеджер Якокка, якому удалося одержати велика позика від федерального уряду, довівши, що закриття заводів такої гігантської корпорації як «Крайслер» було б національною трагедією Америки. Якокка удалося вивести компанію в ряд прибуткових до 1983. ДО «Крайслеру» приєднуються «Ламборгини» (1987), «Америкен Моторс Корпорейшн» зі своїм знаменитим відділенням «Джип». Минивэн Chrysler Voyager/Town&Country уперше як прототип був представлений у Детройті в січні 1983. Восени 1990 була здійснена модернізація. У січні 1995 з'явилася нова модифікація. У січні 2000 у Детройті було представлено нове покоління моделей Voyager призначений для європейського ринку. Chrysler Town&Country сполучить у собі автомобіль підвищеної комфортності і фургон. У 1985-89 «Крайслер» розробляє невеликі економічні автомобілі в співдружності з «Мицубиси Моторс» і «Рено». З'явився в 1986 році Le Baron удержався на америкнском ринку тільки шість років. Chrysler Stratus/Cirrus, спадкоємець моделі LeBaron, уперше був представлений у Детройті і Лос-Анджелесі в січні 1994. З 1988 виходить серія вантажівок і пікапів «Голок». Chrysler Concorde уперше був представлений у січні 1992. Concord є родоначальником автомобілів, що представлені в програмі Chrysler як окремі моделі — LHS і 300M. Автомобілі створені на єдиній платформі і практично не змінилися в 2000 р. "Люксовая модель" LHS зі стартовою ціною 28,5 тис. доларів відрізняється більш багатим оснащенням і могутнім 3,5-літровим двигуном у 257 л.с. Це подовжена модифікація Chrysler Concorde (у США - NewYorker). З'явилася в січні 1997. Швидкохідний 300М, що входить у ту ж цінову групу, мало відрізняється від LHS, але характеризується як спортивний седан "люкс"-класу. Уперше був представлений у Детройті в січні 1998. Chrysler Viper/GTS, популярне супермогутнє і високошвидкісне спортивне купе класу "гран-туризмо" виконання "люкс" на базі родстера RT/10. Уперше представлено як прототип у Детройті в січні 1993, як серійна модель — улітку 1996. Прототипом моделі послужила знаменита Cobra 1960-х рр. Восени 1993 року вийшов компактний переднеприводный автомобіль Chrysler Neon, компактний переднеприводный автомобіль з поперечено розташованим двигуном. Chrysler Cirrus, експортна назва Stratus, (спадкоємець моделі LeBaron). Уперше був представлений у Детройті і Лос-Анджелесі в січні 1994. Відома як Dodge Stratus і Plymouth Breeze. Одна з кращих моделей фірми, відрізняється гарною динамікою, керованістю, насиченою стандартною комплектацією. Chrysler Sebring, двухдверный переднеприводный автомобіль(випускається з двома варіантами кузовів — купе і кабріолет). Прем'єра - осінь 1994. У 1998 відбулося об'єднання з корпорацією «Даймлер-Бенц». Утворена шляхом злиттів двох гігантів компанія одержала назву «Даймлер-Крайслер». У 2000 випущений новий автомобіль Chrysler PT Cruiser, призначений для європейського ринку. На американських підприємствах прозводство було припинено в 2000 для переорієнтації на нові ринки через насиченість американського.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама