Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Skoda
 
«Шкода» (Skoda Automobilova A. S.), чеська фірма по виробництву автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в м. Млада-Болеслав. Входить у концерн «Фольксваген». «Шкода» була заснована в 1925 на базі відомої чеської компанії “Laurin&Klement” («Лаурин і Клемент»). Поява цього логотипа зв'язано з ім'ям Emil Skoda, що стало в 1866 році головним інженером механічних майстерень у Пльзене, що належали Arnost Waldstein. Згодом, товари компанії Skoda здобувають популярність у світі. Спочатку з'явився перший новий автомобіль Skoda 4R, а на початку тридцятих років, відразу після світової промислової кризи, починається створення принципове нового автомобіля Skoda 420. Четырехцилиндровый двигун потужністю 20 л. с., 3-східчаста коробка, виконана в блоці з головною передачею, дозволяли розвивати швидкість 60 км/год, при витраті палива 8 л/100 км. Автомобіль був розрахований на чотири посадкових місця, мав двох дверей, а також багажник, якому можна було відкрити і зовні, що було великою рідкістю для автомобілів того часу. В роки Другої світової війни в цехах Skoda, що контролювалися нацистською Німеччиною, вироблялася військова техніка, газогенераторні вантажівки і лише в невеликій кількості легкові автомобілі. З 1945 року, коли в післявоєнної Чехословакии до влади прийшов комуністичний уряд, на конвеєр був поставлений автомобіль Skoda Popular 1101, що був рестайлингом створеного перед війною автомобіля. В історію цей автомобіль увійшов під ім'ям Tudor, що відбулося від злиття слів Two door – "двоє дверей". Автомобіль продовжували так називати навіть тоді, коли у виробництво була випущена четырехдверная модифікація кузова. Але по сьогоденню першим новим післявоєнним автомобілем стала Skoda 420, випущена в 1953 р. і получившая народне ім'я Спартак. В автомобіля був 4-циліндровий двигун потужністю 40 л. с. Пристрій шасі було традиційним для Skoda - хребтова рама. Наприкінці 50-х машині зробили нову передню підвіску - замість поперечної ресори установили пружини і телескопічні амортизатори. Задня поперечна ресора залишилася. Модифікацію рахували новою моделлю і дали власне ім'я - Octavia. Машина вийшла вдалої, і неї випускали до 1971 року. А з початку 70-х рр. в історії Skoda настає зовсім нова епоха – конструктори створюють спортивне купе 2+2 - Skoda 110R, що у свою чергу послужило прототипом спортивного автомобіля, здатного стати гідним конкурентом на спортивних трасах. У цей кузов установили мотор від серійної машини, але збільшений до 1289 див куб. обсягу. Надалі, його потужність була піднята до 140 л. с. при 8500 про/хв. Автомобілю привласнили індекс - Skoda 130RS. Skoda 130RS виступала як на ралі, так і на кільці. Найбільший успіх прийшов до неї на кільцевих гонках у 1981 році. Тоді Skoda завоювала титул чемпіона Європи серед заводських команд, і обійшла навіть BMW. У 80-і рр. чеські автомобилестроители створили Skoda Favorit – автомобіль, що претендував на роль ведучої машини всієї соціалістичної співдружності, здатного створити конкуренцію радянським Жигулям. Але в 1989 році в Чехословакии вчинилася оксамитна революція, і в автомобільного заводу почалися, що називається, не кращі роки. Через границю пішли автомобілі західноєвропейського виробництва, почалися збої у виробництві. За рішення проблем автозаводу взявся уряд, що вирішило продати завод закордонному інвестору. На цю роль претендували 24 фірми, серед яких були такі як BMW, GM, Renault. Однак, найкращі умови запропонував Volkswagen, що зберіг виробництво моделі Favorit, піднявши її якість. Секрет популярності Skoda у гармонічному сполученні ціни і якості цього автомобіля. Німецьким дизайнерам удалося виправити всі недоліки і вади Skoda Favorit, перетворивши її в 1994 році в елегантну Felicia, що як по своїх технічних характеристиках, так і по дизайні скоріше нагадує західноєвропейські аналоги, чим автомобіль, зроблений країною, що раніше відносилася до соціалістичного табору. Справжній успіх прийшов з випуском принципово нового для Skoda автомобіля - Octavia. Перший його показ пройшов у вересні 1996 року на Паризькому автосалоні. Зовнішній вигляд Skoda Octavia зближає машину зі своїми західними побратимами з династії Volkswagen. Саме на Octavia була випробувана нова базова платформа концерну - Golf IV, у результаті чого і Golf, і Octavia знайшли своїх покупців, а концерну Volkswagen на той час цілком належала Skoda. У березні 1998 року були представлені обновлені версії (фэйслифтинг) моделей Skoda Felicia і Skoda Felicia Combi і універсал Skoda Octavia Combi. Підтвердженням цьому стала поява моделі Fabia наприкінці 1999 року, що зі стилістичної точки зору стала зовсім новим автомобілем, зберігши при цьому фірмові риси Skoda. Зараз Fabia стрімко завойовує як європейський, так і російський ринки, успішно конкуруючи з моделями ведучих автомобільних фірм цього класу. ДО 2000 «Шкода» стала єдиною компанією, який удалося наростити продажу в Німеччині. Особливою популярністю користається модель лімузина Fabia і її варіація — компактний Fabia Combi. У 2001 році Skoda представила обновлену Skoda Superb.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама