Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Rover
 
«Ровер» (Rover), англійська компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів і «джипів» (марки «ровер» і «лендровер»). У 1887 Джон Кемп Старли й Уилльям Саттон заснували велосипедний завод, на якому в 1889 почали виготовляти автомобілі. Спочатку це були прості екіпажі з моторами потужністю 8 л.с., такі як Rover 8 («Ровер 8»), що дуже добре продавалися завдяки своїм винятковим технічним даної (рейкове рульове керування, важіль переключення передач на кермовому стовпчику). Компанії удалося вийти на ринок автомобілів середнього класу, роблячи зовні привабливі й удосконалені моделі, такі як седан Rover Twelve («Ровер 12»), представлений у 1911. При потужності двигуна 28 л.с. автомобіль розвивав швидкість 80 км. У 1918 році компанія повертається на ринок з обновленою версією Rover 12, що вийшла під індексом Rover 14. Потерявший популярність Rover 8 заміняється в 1924 новою моделлю Rover 9/20, що також не мала особливого успіху. Rover 14 теж уже давно мав потребу в заміні і запрошеному норвезькому конструкторі Питер Поппе розробляє нову модель Rover 14/45 з революційним верхневальным мотором з напівсферичною камерою згоряння, але в 1925 році ця модель була заміна нової з індексом 16/50, на яку ставився обновлений мотор зі збільшеним до 2,4 літрів обсягом. У 1928 році не дуже вдала модель 9/20 також була обновлена й укупі з більш могутнім двигуном одержала нову назву: Rover Ten. У тім же 1928 року світу з'явилася легендарна модель Rover 16hp Light Six, оснащена новим 6-циліндровим двигуном, розробленим усі тим Питером Поппе. Цього разу двигун однозначно удався, і саме цій машині удалося випередити Блакитний Експрес - легендарний швидкісний потяг, що курсував у ті часи через усю Францію: від Блакитного Берега до Ла-Маншу. Ровер насолоджувався славою! У 30-і роки фірма на якийсь час намагалася вийти на ринок автомобілів вищої групи середнього класу. У 1932 дебютував швидкісний Rover 14 Speed, що розвиває майже 130 км./ч. Ця стильна модель з м'яким шкіряним салоном, вставками з полірованої шпони і багатою декоративною обробкою заклала основу репутації компанії як виробника швидких і елегантних машин з розкішним інтер'єром. У 1934 році модельний ряд був обновлений. Моделі 10, 12 і 14 одержали обновлені двигуни (1.4, 1.5 і 1.6 літра відповідно) і новий дизайн, виконаний у єдиному стилі, ввійшовши в такому варіанті в історію як серія P1. Починаючи з 1939 року, виробничі потужності компанії були переорієнтовані на військові потреби. Під час Другої Світової Війни компанія поставляла двигуни й алюмінієві крила для авіації і силові установки для англійської армії, а також відрізнилася постачаннями авіаційних реактивних турбін для британських винищувачів Gloster. Після війни Rover запускає у виробництво модель P2, розроблену ще до війни. Щоб вижити в критичний післявоєнний період, довелося вперше в історії компанії випустити леворульный P2. У підсумку в 1946 році майже 50% усіх зроблених автомобілів пішло на експорт, а в наступному - частка експорту зросла до 75%. До кінця 40-х Rover зробив ставку на автомобілі вищого середнього класу. Нова модель P3 одержала, нарешті-те, цілком металевий кузов і незалежну передню підвіску, а також гідромеханічний привід гальм, поки, щоправда, тільки передніх. Дебютував на P3 передовий двигун, був саме таким, котрий був потрібний у ті часи. Випускалися дві модифікації, що тепер називалися по потужності двигуна: це були Rover 60 і Rover 75 потужністю 60 і 75 л.с., відповідно. Модель P3, будучи, по суті, перехідної випускалася аж до кінця 1949 року, поки не стало ясно, що автомобіль явно застарів. У 1949 році в Європі Rover виявився лідером в області автомобільного дизайну. Цьому сприяв що вийшов Rover P4, вигляд якого розробив штатний дизайнер Ровер - Моріс Вилкс. 75-сильна версія Rover 75 - йшла з відомим по попередній моделі 6-циліндровим двигуном. У 1950 гідромеханічний привід гальм, успадкований від P3, поступився місцем цілком гідравлічній гальмовій системі. У 1953 році з'явилися модифікації P4 60 c 4-циліндровим і P4 90 з 6-циліндровим двигунами, а до 1955 року піддали змінам і зовнішність машини. У 1956 році з'явився підсилювач гальм і нова, ще більш могутня версія P4 105, що пропонувалася як зі звичайної механічний КПП (P4 105S), так і з оригінальної АКПП Roverdrive (P4 105R), ставши першої в історії фірми моделлю з автоматичною коробкою. Rover P4 випускався до 1964 року, заслуживши за 15 років виробництва славу дуже тихої, технічно зробленої, стильної і надійної моделі. Коли в 1958 році з'явився Rover P5, усім було зрозуміле, що це відповідь фірмі Jaguar, з її успішним Mk VIII. Автором дизайну P5 став Дэвид Бач і, треба віддати йому належне, автомобіль виглядав дуже стильно. Стихією розкішного P5 минулого тривалі поїздки на високій швидкості і без утрати комфорту, а не їзда в "рваному" ритмі. У 1962 році дебютувала версія P5 Coupe. У 1963 мощность мотора зростає вже до 134 л.с, а в 1966 році модель у чергов раз обновили. Коли ж у 1968 з'явився P5 з ліцензійним мотором Buick V8, усі були по-справжньому шоковані. Цей мотор у раз вирішив усі найменші проблеми з динамікою! Модифікація P5B (B - від Buick) з 160-сильним монстром під капотом легко демонструвала свою разюче стильну корму кожному з тодішніх Jaguar. У цілому модель виявилася настільки успішної, що її випуск припинили лише в 1973 році, устигнувши зробити майже 70000 машин. Ще одним доказом найвищого рівня автомобіля служить той факт, що модель міцно обґрунтувалася в Королівському гаражі й активно використовувалася самими Корольової і Корольової матір'ю. Прототип Rover Jet 1 з турбіною, установленої на шасі від P4, тестировал сам Питер Вилкс, що зумів розвити на шосе швидкість під 240 км/год, просто побоявшись натиснути на акселератор сильніше. Машини марки Rover з подібними двигунами досягли великих успіхів в автоспорті, так, у 1963 році, великі Грэхем Хилл і Ричи Гинтер за кермом Rover-BRM установили рекорд середньої швидкості в легендарній гонці "24-години Ле-Мана", а в 1965 році повторили своє досягнення. У 1961 на автосалоні публіці представили газотурбінний прототип T4, у якому явно угадувався майбутній серійний P6. Новий Rover P6 був представлений публіці в 1963 році. Удале сполучення продуманої конструкції і високої якості зборки зробило цю модель зразком компактного автомобіля «представницького» класу. Публіка і преса були в захваті від машини, і вже в рік свого дебюту автомобіль завойовує перше місце на уперше відбувся конкурсі "Автомобіль Року". Зовні Rover P6 3500S (так позначили версію з мотором V8, що вирішили установити на P6 у 1971 році) відрізняли гальмові диски збільшеного діаметра і більш широка гума. У 1966 Rover відбулося злиття з Leyland («Лейланд»). Компанія, що утворилася, незабаром стала державним підприємством British Leyland («Бритиш Лейланд»). Rover SD1, що замінив на конвеєрі відразу дві моделі (Rover P5 і Rover P6), з дизайном, навіяним агресивним виглядом Ferrari Daytona, став публіці в 1976 році у виді незвичного хэтчбека з 155-сильним 3,5 літровим V8 під капотом. Сміливий дизайн, стильний сучасний салон і відмінне поводження на дорозі дозволили новинці виграти в 1977 титул "Автомобіля Року" у Європі. У тому ж році з'явилися версії SD1 із двома 6-циліндровими моторами, обсягом 2,4 чи 2,6 літри. Для «Ровер» Алек Иссигонис у роки економічної кризи 70-х розробив свій Mini, що випускався до 2000 р. Змінився в 1983 році технічний регламент британського кузовного чемпіонату змусив спортивний підрозділ Rover підготувати нову версію машини, що виявилася неймовірно швидкої, одержавши вже в перший рік кілька перемог, а чемпіонат 1984 року новий Rover виграв "в одні воріт". Також упевнено Rover переміг у німецькому чемпіонаті DTM 1986 року, розгромивши BMW і Mercedes на їхньому власному полі. Для того, щоб новий "болід" пройшов омологацию, компанії довелося випустити "заряджену" модифікацію Rover SD1 Vitesse. Машина стала менш комфортної, але відрізнялася чудовим поводженням на дорозі, і катапультировала їздців до 100 км/год за 7,5 секунд! У 1984 році з'явився перший плід співробітництва з компанією Honda - компактний переднеприводной Rover 200, що виявляла собою перелицьовану модель Honda Civic. Програма співробітництва припускала також і спільну розробку звичного для Ровер більшого седана, і їм став випущений у 1986 році Rover 800, що оснащувався як 2,0 літровим мотором Rover, так і V6 виробництва Honda. У 1989 році Rover 200 був обновлений, а також почався випуск Rover 400, що є розвитком 200-й серії. ДО 80-м років відноситься також створення інший задоволене відомої моделі: дивної Rover Metro 6R4, полноприводной, із двигуном V-образною шісткою, установленим посередине. У 1986 на автомобільній виставці в Туріні була представлена версія з турбодвигуном обсягом 2,4 літри, що дозволяє розвивати швидкість 152 км. У 1992 році стартувало 2-і покоління Rover 800, двома роками пізніше з'явилася версія Coupe. З'явився в 1993 році Rover 600 заповнив нішу, що пустує, між Rover 400 і Rover 800. Потрапивши в 1994 році під контроль BMW, Ровер цілком обновив модельний ряд: були випущені нові моделі 200-й і 400-й серії, а флагман компанії одержав у 1996 році замість не відповідному іміджу высокооборотного хондовского V6, тяговитый 2,5 літровий мотор K-серії. Наприкінці 1998 світу став Rover 75.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама