Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Альфа Ромео
 
«Альфа Ромео» (Alfa Romeo S.p.A), італійська промислова компанія, що спеціалізується на випуску спортивних автомобілів високого класу й інших транспортних засобів. Штаб-квартира знаходиться в Милане. Історія компанії почалася з того, що в 1906 у містечку Портелло недалеко від Милана було створене суспільство Societа Italiana Automobili Darracq, намеревавшееся збирати французькі легкі автомобілі «Darracq». На чолі суспільства стояла Уго Стелла. Легкі автомобілі в Італії не користалися популярністю і Стелла вирішив реорганізувати єдиний завод «Суспільства» в оригінальне виробництво італійських машин. Так, у 1910 з'явилася компанія A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica di Automobili), тобто «Ломбардское акціонерне товариство по виробництву автомобілів». У 1910 Стелла запросив інженера Дж. Мерози, що раніше працював у ФИАТе, що створив своє перше дітище — відкритий пятиместный 24CV потужністю 42 л. с. Його менш могутня модифікація 12CV мала потужність 22 л.с. Ці моделі і стали основою довоєнного виробництва фірми ALFA. На шасі базових спортивних моделей робили гоночні модифікації: 12CV удало виступив у престижних змаганнях у м. Модене. Перша світова війна призупинила виробництво, але в 1915 фірма переходить до Никола Ромео, що у післявоєнний час відновляє випуск легкових автомобілів на базі нового 4-циліндрового двигуна. Ромео дав компанії своє благозвучне і легко запам'ятовується ім'я. Великим успіхом фірми стала перемога Alfa P2 на першому світовому чемпіонаті гоночних автомобілів (Motor Racing Championship) у 1925. Саме в 20-і роки гоночні автомобілі фірми стають відомими в усьому світі. Зштовхнувши наприкінці 1920-х років з фінансовими труднощями через обвал ряду банків Італії, компанія знайшла підтримку за рубежем — в Англії, Сполучених Штатах, Іспанії. У 1933 компанія була націоналізована, її керуванням зайнявся особливий комітет, іменований IRI (Istituto per la Ricostruzione Industriale) і обира з акціонерів і компанії, що служить, у пропорції 50 на 50. «Альфа Ромео» продовжує випуск дорогих спортивних і престижних гоночних машин, але одночасно з цим фірмі доручається виробництво військових вантажівок і двигунів для авіації. Виробництво двигунів майже цілком витісняє випуск автомобілів під час Другої світової війни. Після війни компанія запускає нову модель, спроектовану ще до війни «Золоту стрілу» (Alfa Romeo 6C Golden Arrow), що виготовлялася з використанням алюмінієвих сплавів. Величезний успіх моделі дозволив у короткий термін відновити руйнування, заподіяні війною. У 1950-і роки правління компанії запросило інженера О. Сатти, перед яким був поставлений задача сполучити в одній моделі якості сімейного і гоночного автомобіля. Таким і стала Alfa Romeo Ti, а також її удосконалені варіанти Ti Coupe Sprint і Ti Sprint Super Sport. На новому заводі в Арезе одержала путівку в життя модель «Джулия» (Giulia Sprint GT) з кузовом типу «кабріолет». У 70-і роки новим словом в автомобілебудуванні стала переднеприводная модель Alfasud («Альфасуд»), що збиралася на підприємствах у Помильяно, біля Неаполя. З 1982 «Альфа Ромео» тісно співробітничає з «Ниссаном», створивши модель «Арна» (Arna), що сполучила риси «Дацун Черри» (Datsun Cherry) і «Альфасуд». З 1986 компанія ввійшла до складу концерну ФИАТ. Спортивно-функціональний стиль Alfa Romeo збережений у моделі Alfa Spider незвичайного хищно-обтекаемого силуету. Поява нового флагмана знаменитої марки з Милана Alfa Romeo 164 , так ще з кузовом від самого Pininfarina, зробило сенсацію на франкфуртском автосалоні 1987 року. Уперше за довгий час фірма блиснув оригінальністю. І хоча в стрімкому й обтічному седані (Сх=0,3) переглядали деякі ознаки причетності (форма двер) до великого "загальноєвропейській" платформі "tipo fore", що спільно розробляли Alfa Romeo, FIAT і 8MB, по загальній думці, що припозднились Alfa Romeo 164 став самим удалої по дизайні. Перший показ моделі 145 (трехдверный кузов) відбувся в липні 1994, 146 (пятидверный кузов) — у грудні 1994. Це моделі автомобілів середнього класу з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. У січні 1999 — повна модернізація моделі. У вересень 2000 м модель зійшла з конвеєра, уступивши місце моделі Альфа Ромео 147. ALFA ROMEO GTV/Spider, моделі спортивних автомобілів, а також купе і спайдер з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом, спільна розробка з фірмою Pininfarina уперше були показані в 1994 у Парижеві. З листопада 1996 на GTV установлюється новий двигун 3,0 V6, із травня 1998 — новий двигун 1.8 TS 16v, зі змінюваними фазами газорозподілу, а також модифікована версія двигуна 2.0 TS 16v. Восени 1998 року відбулися зміни в дизайні автомобілів. Седан Alfa Romeo-156 («Джульетта») у 1997 році визнаний «автомобілем року» у Європі. «Альфа Ромео» прославилася своїми спортивними досягненнями. У 1999 опциональная комплектація Alfa 156 2.0 поповнилася пятискоростной автоматичної КПП Selespeed, створеної за технологією Formula One, а Alfa 156 2.5 V6 одержала автоматичну КПП Q-System. Розроблена відповідно до технічної програми підготовки болідів Scuderia Ferrari, КПП Alfa 156 має точно такі ж характеристики, що і коробки передач боліда F399 Михаэля Шумахера. ALFA ROMEO 166, модель автомобіля категорії E з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом, спадкоємиця моделі 164, уперше була показана восени 1998 р. ALFA ROMEO 147 уперше був представлент на автошоу в Туріні 8 червня 2000 р. Європейське журі привласнило Alfa Romeo 47 титул «Автомобіль 2001 року». У 2006 р. Альфа Ромео відсвяткує свій столітній ювілей.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама