Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Renault
 
«Рено» (Renault, Regie nationale des usines Renault), французька державна автомобільна компанія, найбільша в країні. Випускає легкові і вантажні автомобілі, спортивні автомобілі. Штаб-квартира знаходиться в Булонь-Бийанкур (маленьке містечко поблизу Парижа). Історія компанії почалася з першого автомобіля, зібраного Louis Renault (Луи Рено) у 1898, легкої вуатюретки (від франц. voiturette — повозочка, візок), потужністю усього лише 0,75 л.с. Наступна машина, відома як «модель A» із двигуном Де Дион потужністю в 1,75 л.с. на трубчастій рамі вийшла дуже вдалої, і Луи разом зі старшими братами організував компанію «Брати Рено» (Renault Freres), вже в 1899 що зробила і продала 15 «моделей A». Для свого автомобіля Луи сконструював коробці передач, у якій момент, що крутить, на задні колеса передавали не ланцюга, а вал з карданними шарнірами. Ця схема головної передачі залишилася незмінної дотепер у заднеприводных автомобілів. Брати захоплювалися автомобільними гонками і немаловажне місце в їхньому ранньому бізнесі зайняли гоночні і спортивні моделі. З 1900 року фірма переходить на випуск великих і могутніх машин. Це моделі AG1 з елегантними і зручними різноманітними кузовами «капуцин», «дубль-фаетон», «ландо», рідкі по того часу закриті лімузини. У 1906 на автомобільному Салоні в Берліні компанія представляє свій перший автобус. Одними з перших, у 1905, «Брати Рено» випускають таксі з кузовом «ландоле». Ці машини, прозвані «браунінгами» через свій чорний колір і свою форму, прославилися під час Першої світової війни, коли 600 паризьких такси-рено було мобілізовано в найкоротший термін для перекидання 5 тисяч солдата до ріки Марна. По імені знаменитої битви таксі й одержали прізвисько «марнские». Цьому автомобілю навіть поставлений пам'ятник. Для нестатків французької армії компанія поставляла й іншу техніку, судна, авіаційні двигуни (перший літаковий двигун зібраний у 1908). Луи Рено сконструював навіть досить удалі для того часу танки. «Брати Рено» у передвоєнні роки активно співробітничали з Росією. Для імператора був зроблений автомобіль лимузин-ландоле на шасі Рено, для спадкоємця престолу був придбаний «рено-бебе», легкий автомобильчик, украй простій у керуванні й експлуатації. Конфісковані в «визискувачів» «рено», як відомо, возили і В. И. Леніна. Закуплені були таксомотори «рено» і для нової соціалістичної Москви, устаткування і технології Renault стали основою заводу КІМ, відомого нам як АЗЛК. У 1930-і роки з'явилися оригінальні автобуси з відкритою платформою. Блискучі спортивні результати безупинно супроводжують фірмі. Сам Луи Рено після загибелі свого брата вже більше не сідав за кермо, але автомобілі компанії незмінно прикрашають своєю присутністю численні гонки. Відзначимо чудове досягнення 1923 року — перший переїзд через пустелю Сахару шестиколесного прототипу. Модель Жюва 4 з незалежним переднім приводом, що з'явився в 1935, стала новим словом у конструюванні, не оціненим у свій час. Друга світова війна принесла компанії істотний збиток. Заводи в Бийанкуре були зруйновані бомбардуваннями союзників, сам Луи Рено був обвинувачений у співробітництві з нацистськими окупантами і вмер, зганьблений, у в'язниці. У 1945 компанія була націоналізована і стала державним підприємством, що одержало сучасну назву. У 1946 з'являється масова модель 4CV, разом зі знаменитим Citroen 2CV, «поставившая французів на колеса». ДО 1949 закінчується реконструкція заводів і до 1954 випускається 500 тисяч 4CV. У 1958 входить у лад новий завод з виробництва двигунів «Рено» у м. Клеоне (Нормандія). Renault 4 з переднім приводом стає популярним «маленьким народним автомобілем» (випуск цієї моделі склав понад 8 мільйонів штук). Renault 16, переднеприводная, з полуторалитровым двигуном, у 1965 стала піонером впровадження у виробництво кузова «хэтчбек», такого, якої ми бачимо його сьогодні. Цей автомобіль з універсальним і комфортабельним салоном, характерною французькою м'якою підвіскою коліс став елегантним і практичним автомобілем для французького середнього класу. У 1966 році Renault підписує угода з Peugeot і Volvo про об'єднання технічних ресурсів. У 1970-і роки в компанії починається період бурхливого росту: з'являються нові заводи на півночі Франції, спільні підприємства Renault і Peugeot. Моделі Renault 5 і Renault 12 стають самими продаваними у світі французькими машинами. У 1979 компанія починає просування на престижний американський ринок, уклавши угоду з «Америкен Моторс Корпорейшн» Renault, у свою чергу, зобов'язується просувати автомобілі «Америкен Моторс Корпорейшн» на європейському ринку. У 1982 Renault 9 виробляється в США за назвою Alliance і обирається там автомобілем року (цей автомобіль став вірним соратником Джеймса Бонда в одному з приголомшливих фільмів цієї серії). Мини-вэн Renault Espace уперше був представлений у Брюсселеві влітку 1984. У 1988 продемонстроване полноприводное виконання Quadra. У 1996 з'явилося нове покоління моделі з поперечно розташованими двигунами, збільшилися розміри кузова. Восени 1997 випущений Grand з подовженою базою. З 1998 автомобіль обладнається новими двигунами. У 1987 «Америкен Моторс Корпорейшн» відступлена корпорації Chrysler. У гамі продукції Renault важливе місце займають вантажівки: до складу компанії влився також відділ важких вантажівок компанії Citroen, автомобілі M. Berliet, Saviem. У 1974-83 «Рено» контролювала відому компанію по випуску вантажівок Mack Trucks Inc. Прем'єра Renault 25 у листопаду 1983 року пройшла тріумфально. У червні 1988 року зовнішній вигляд Renault 25 модернізований. У квітні 1992 року модельний ряд Renault 25 замінила нова модель вищого класу - Renault Safrane. У березні 1986 року з'явилося чергове покоління Renault під індексом 21 (заводський індекс кузова седана L48, універсала - ДО48). Універсал, що з'явився через півроку під власним ім'ям Nevada, мав подовжений на 150 мм кузов. У Європі Renault 21/ Nevada робили до 1995 року, коли неї витиснула модель Laguna. Улітку 1988 року концерн Renault усталив своє положення в самому популярному європейському класі З компактних автомобілів, представивши хэтчбек Renault 19. У 1991-м з'явився ставший відразу одним із самих популярних у класі відкритих автомобілів Renault 19 Cabriolet. З 1996 року Renault 19 у виконанні Europa з кузовами седан став одним з бестселерів вітчизняного ринку нових імпортних легковиків. У 1990 початок виробництва моделі Clio, що протягом багатьох років є однієї із самих продаваних моделей у Франції. Друге покоління Clio з'явилося в 1998 р. і негайно завоювало популярність. Спеціально для ринків так званих третіх країн, зокрема для Росії, виробляється версія Clio Symbol. Восени 1999 випущена модифікація Clio Sport із двигуном 2,0/16. На Паризькому автосалоні показується концептуальна модель Laguna roadstar. 1991 - титулований рік: Clio присуджується звання "автомобіль Року", Renault Ligne - AE "Вантажівка Року", Renault FR1 - "Автобус Року" і Раймонда Леви нагороджують титулом "Президент Року". У цьому ж році у Франкфурті показується концептуальна модель Scenic. 31 березня 1992 народжується Renault Twingo і виходить модель Renault Safrane. На автосалоні в Парижеві представлена модель Zoom. У листопаду 1993 продемонстроване высокомощное виконання Biturbo із двигуном 268 л. с. із двома турбонагнетателями і повним приводом. У вересні 1996 обновлений дизайн моделі і встановлені нові двигуни. З 1999 автомобіль обладнається двигуном 3,0-V6. У 1993 на автосалоні в Женеві показується перспективний автомобіль нової концепції Racoon. У грудні 1993 представлений автомобіль середнього класу Renault Laguna. Улітку 1995 випущений універсал Nevada. На паризькому автосалоні 2000 продемонстроване друге покоління моделі Laguna II. У 1994 концептуальна модель Argos демонструється в Женеві. У вересні 1995 відбувся перший показ моделі Megane (спадкоємець моделі Renault 19). Автомобіль має кілька модифікацій — Classic, Cabriolet, Coupe і Estate. Навесні 1999 випущена модифікація з кузовом універсал. Презентація прототипу "Renault Sport Spider" на автосалоні в Женеві. 1996 Презентація минивэна Renault Scenic, створеного на базі моделі Megane. Навесні 1999 обновлений дизайн моделі. У Женеві показують перспективний Fiftie. Випускається алюмінієвий спортивний Spaider. 1997 Випуск нового вантажного автофургона Renault Kangoo. У 1998 випущена модифікація Pampa зі збільшеним дорожнім просвітом і посиленою підвіскою. Також у 1997 році демонструються нові концептуальні моделі Definitive і Lahure. У 1998 сторіччя Renault відзначається виходом нового Clio 2. У Женеві показують проект Zo, з першим у Європі бензиновим двигуном прямого упорскування і проект Vel Satis 1999 Висновок договору про співробітництво з фірмою "Nissan". Перший показ моделі Avantime на базі Renault Espace. З цим автомобілем французи дійсно випередили час, а саме так переводиться назва автомобіля, вирішивши з минивэна зробити машину представницького класу. 2000 В Женеві показаний усюдихід Koleos Автомобілі Renault уписали яскраві сторінки в історію світового автомобільного спорту. Команда «Рено» неодноразово перемагає у Формулі в гонках «24 години Ле-Мана», ралі Париж-Дакар і інші престижні змагання. З «Рено» співробітничають видатні автогонщики наших днів — Найджел Мэнселл, Ален Простий, Михаэль Шумахер.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама