Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Peugeot
 
«Пежо» (Peugeot SA), найбільша приватна французька автомобільна компанія, що спеціалізується на випуску легкових, спортивних і гоночних автомобілів, а також спеціальних автомобілів, мотоциклів і велосипедів, двигунів. У 1974 поєднується з Peugeot—Citroen («Пежо—Ситроен») у єдиний концерн. Штаб-квартира знаходиться в Парижеві. Родина промисловців і інженерів Пежо, що зводять свій рід до 15 століття, зберігає свої керівні позиції в компанії і дотепер. Сімейна компанія «Брати і сини Пежо» у другій половині 19 століття випускала, поряд із традиційними для неї скобяными виробами, велосипеди і деталі для екіпажів. У 1889 Леон Серполле побудував для компанії перший паровий автомобіль, досить удалий, що брав участь у пробігу парових автомобілів по маршруті Ліон. Але глава велосипедного підприємства Арман Пежо (Peugeot Armand), що дружили з Эмилем Левассором, одним з піонерів автомобілебудування у Франції, познайомився при його допомозі з Г. Даймлером і побудував свій перший автомобіль з бензиновим двигуном Даймлера в 1891. Хоча модель не відрізнялася особливою оригінальністю, успіх надихнув Армана на створення в наступному році цілої серії, що складає з 10 різнотипних машин. Одна з машин брала участь у велосипедному пробігу Париж-Брест-Париж у цьому ж році і залучила до себе загальна увага. Це довело починаючому автомобилестроителю, що важливої складової комерційного успіху можуть стати автомобільні гонки. У 1892 Пежо одержує найцікавіше замовлення — для алжирського бея виготовляє витончений автомобіль з 4-х-цилиндровым двигуном і кузовом з литого срібла (ця унікальна модель є прикрасою музею фірми). Машина Пежо брала участь у перших у світі автомобільних гонках — «великому пробігу» Париж—Руан 22 липня 1894 року, придя другим після парового потяга «Де ДионБутон». У 1895 році фірма продає 72 автомобіля, а в 1899 — уже 300. Підстава автомобільної фірми, що називалося «Суспільство автомобілів Пежо» відноситься до 1896. «Пежо» на початку 20 століття в руслі віянь того часу прагне створити дешевий автомобіль, максимально простий, надійний і пристосований до міських умов. Для цих цілей у компанію запрошується видатний інженер і дизайнер Э. Бугатти. Таким прообразом «народного автомобіля» стала створена їм Bebe Peugeot («Маля Пежо»). Але не було забуто й інший напрямок у діяльності компанії — гоночні і рекордні автомобілі. Модель Peugeot Goux 1913 року розвиває швидкість 187 км, абсолютний рекорд того років. Компанія першої у Франції упроваджує в ці роки конвеєрну зборку, здобуваючи права на цей метод в інженера Э. Тейлора. Після смерті в 1915 А. Пежо справа його продовжена іншими членами родини. Орієнтація на масові недорогі автомобілі «Пежо» продовжується в перші роки після 1-й світової війни, коли на ринок виходить економічна «Квадрилетта» (Peugeot Quadrilette). Для покупців з більш високими запитами і більш товстим гаманцем вироблялися могутні седани. Поступово до складу компанії вливаються такі оставившие чималий слід в автомобілебудівній історії фірми, як «Белланжер» (Bellanger) і велика в минулому «Де Дион—Бутон» (De Dion—Bouton; 1927). Навіть у роки «Великої депресії» компанії удалося зберегти свої позиції на ринку завдяки виробництву удосконалених невеликих автомобілів, доступних широкому колу покупців. Седан Peugeot 402 був спробою зберегти ринок машин середнього класу. Під час Другої світової війни підприємства «Пежо» перейшли під контроль «Фольксвагена». Після війни політика фірми, що робить упор на малолітражні автомобілі, удало вписалася в загальні тенденції Європи. Але в 60-і роки, відповідно до вимог ринку «Пежо» створює в співдружності з великим кузовным дизайнером Пининфариной нові моделі для більш вимогливого і заможного покупця. У 1966 році «Пежо» підписує угода з «Рено» про об'єднання технічних ресурсів; до цієї угоди приєднується і шведський концерн «Вольво». У 1974 «Пежо» поєднується з «Ситроеном» у єдиний концерн (в обійма «Пежо» разом з «Ситроеном» попадає і підрозділ «ПанарЛевассор» нині світовий лідер у виробництві броньованих автомобілів), а в 1978 до складу «Пежо» входить «Крайслер Європа», що стає основою відділення Talbot («Толбот» випускаючого легкові і вантажні автомобілі. Зберігає компанія і лідируюче положення на європейському ринку велосипедів і мотоциклів. Незважаючи на свій маленький ріст, у свій час Peugeot 205 став великою удачею для фірми. Кар'єру цього оригінального автомобіля продовжувалася з 1983 по 1995 рік, а її успіх навіть знайшов відображення у французькому рекламному слогане - "священний номер" (мається на увазі індекс моделі). Уперше Peugeot 605 був представлений публіці у Франкфурті в 1989 році і з тих пір неодноразово піддавався модернізації. У 1998 році автомобіль пропонується в новому найбільш повному виконанні Signature. Найбільш комфортабельний і солідний седан середнього класу в програмі Peugeot - модель 605 тепер замінена на Peugeot 607. Модифікація двигунів, кузова й інтер'єра - 1993, 1995. У серпні 1991 був представлений Peugeot 106, компактний автомобіль з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Із серпня 1992 випускається пятидверная модифікація з дизельним двигуном обсягом 1,4 л. У квітні 1996 з'явилося нове покоління моделі. У 1993 році пішла модернізація Peugeot 405 - типового представника середнього класу. у січні 1993 уперше представлений Peugeot 306, компактний автомобіль нижнього середнього класу. Восени 1993 випущений кабріолет. У 1997 у Женеві показана модель з обновленим дизайном і кузовом універсал. ВЖеневе в березні1994 вийшов Peugeot 806, минивэн спільного виробництва Peugeot/Citroen і Fiat/Lancia з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. Автомобіль має двох модифікацій — SR і ST. З початку 1996 автомобіль обладнається дизельним двигуном з турбонаддувом, з літа 1999 — дизелем 2,0 HDi. Спадкоємець моделі 405 Peugeot 406, автомобіль середнього класу, уперше був представлений улітку 1995. Седан класу D цілком можна назвати успіхом фірми. Особливо купівельний інтерес до цієї моделі збільшився після рестайлинга навесні 1999 р. З осені 1996 випускається модифікація з кузовом універсал. Восени 1996 з'явилася модель Peugeot 406 Coupe, розроблена фірмою Pininfarina. У 1996 вийшов Peugeot Partner - універсал з поперечним розташуванням двигуна. Конструктивно ідентичний Citroen Berlingo. Автомобіль має різні модифікації — двомісний вантажний фургон; пятиместный грузопассажирский фургон Combi, пятиместный комфортабельний грузопассажирский фургон CombiSpace. Уперше Peugeot 206 був представлений улітку 1998. Цей автомобіль можна назвати самим великим успіхом Peugeot з часів легендарної моделі 205. Якщо не сказати більше: модель 206 стала найбільше швидко продаваної за всю історію фірми. На Паризькому автосалоні 2000 р. дебютував довгоочікуваний кабріолет, що одержав ім'я 206 СС (Coupe Cabriolet). У вересні 1999 у Франкфурті представлений Peugeot 607, автомобіль верхнього середнього класу з поперечним розташуванням двигуна і переднім приводом. У 2000 році представлено трохи сміливих концепт-каров. Модель Promethee — хэтчбек гольфа-класу. "Пежо-307" був представлений публіці на автосалоні в Женеві в березні 2001 року. Підприємства «Пежо» існують у всіх кінцях світу. Компанія, зберігаючи в гамі своєї продукції принесшие їй ніколи успіх малолітражки, випускає і такі моделі, як Peugeot 406, Xantia («Ксантия»), Citroen Berlingo і ін
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама