Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Nissan
 
«Ниссан Мотор» (Nissan Jidosha Kk), японська промислова корпорація, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів, вантажівок і автобусів марок «Ниссан» (Nissan) і «Дацун» (Datsun). Випускає також спортивні човни, супутники зв'язку й ін. Штаб-квартира знаходиться в Токіо. Компанія після азіатської кризи 1998 об'єдналася з «Рено». Компанія виникла в 1925 році в результаті злиття двох компаній — Kwaishinsha Co. (заснованої в 1911 і производившей автомобілі «Дат») і Jitsuo Jidosha Co. (заснованої в 1919) — і називалася Dat Jidosha Seizo Co. Назва Dat являє собою абревіатуру з перших букв прізвищ трьох основних меценатів: Кенхиро Ден (Kenjiro Den), Рокуро Аойама (Rokuro Aoyama) і Мейтаро Такеучи (Meitaro Takeuchi). Офіційною датою створення компанії Nissan Motor Co., Ltd. є 26 грудня 1933 року, коли була утворена компанія-попередник Jidosha Seizo Co., Ltd. Президентом компанії був призначений г-н Йошисуке Айкава (Yoshisuke Aikawa). 1 червня 1934 року назва компанії була змінена на Nissan Motor Co., Ltd. Перший легковий автомобіль був випущений у 1931. Nissanocar 1934 року — приклад вдалої й економічної моделі. Перший пасажирський автомобіль Datsun зійшов з конвеєра заводу Yokohama у квітні 1935 року. У 1939 році після успішних продажів на ринку автомобілів Dаt Nissan приступив до створення автомобілів великих розмірів Nissan Type 70, автобусів Nissan Type 90 і фургонів Nissan Type 80. В роки Другої світової війни випускалися в основному вантажівки й інший транспорт для армійських нестатків. У 1945 році підприємства компанії були окуповані, тому випуск продукції надовго призупинився (фактично до 1955). У 1945 році Nissan відновив виробництво вантажних автомобілів. Почалися дослідження і розвиток текстильного машинного устаткування. У 1947 році було знову запущене виробництво легкових автомобілів Datsun. Відновлюючи свої позиції після змушеного застою часів Другої Світової Війни, Nissan через два роки підписав договір про технічне співробітництво з компанією Austin Motor Co., Ltd. (Великобританія), випустивши через рік з конвеєра перший Austin. У 1951 році Nissan святкував народження Patrol — першого полноприводного внедорожника з 6-ти циліндровим двигуном. У серпні 1958 року Nissan випустив з конвеєра висококласний автомобіль Datsun Bluebird, створений для особистого користування. Примітною особливістю Bluebird стало застосування вперше японськими виробниками передніх гальм з підсилювачем, що дозволили навіть тендітним жінкам гальмувати легким натисканням на педаль. Перше покоління Bluebird втілило в собі риси надійного, привабливого і довговічного автомобіля. У 1960-і роки компанія зробила могутній ривок і впровадилася на всі ринки, насамперед на американський (моделі створювалися в розрахунку на американського споживача). Спортивний Nissan Datsun 240 Z (1969), створений для продажу в США, після адаптації до європейських ринків став лідером продажів у своєму класі. У 1960 була розроблена нова модель — Nissan Cedric. Cedric — автомобіль середнього розміру — став результатом величезних зусиль компанії. У той час, будучи найбільшим автомобілем у Японії серед машин середнього розміру, модель відрізнялася просторим салоном і комфортабельним керуванням, що було характерно для великих седанів. На Олімпійських Іграх 1964 року в м. Токіо Nissan Cedric був обраний автомобілем, на якому був перевезений Олімпійський Вогонь із Греції в Японію. У лютому 1965 року був випущений автомобіль Skyline 2000GT-B. Незважаючи на те, що модель позиционировалась як спортивна, Skyline 2000GT-B став масовим автомобілем, що забезпечує високі обсяги продажів. Популярна модель Skyline S54B здобула перемогу в Авторалли в Японії і виграла усі без винятку тури, обійшовши усе найбільш відомі закордонні спортивні аналоги автомобілів. Появившийся на ринку в 1966 році автомобіль Sunny возвестил настання в Японії ери «власного автомобіля», що виявило собою величезну рушійну силу на тлі швидкого росту ринку невеликих машин. У 1966 році Nissan розробив і випустив на ринок Datsun Sunny 1000. Будучи автомобілем компакт-класу (абсолютно нова в той час категорія), Sunny став найбільш популярним у процесі загальної автомобілізації Японії. У 1966 році Nissan поглинув Prince Motor Co., Ltd., у результаті чого модельний ряд Nissan поповнився новими моделями Skyline і Gloria. Передбачаючи настання ери високошвидкісних автомобілів, модель Gloria була оснащена одним із самих могутніх двигунів того часу. Автомобіль також забезпечував чудовий комфорт при їзді. У 1966 році автомобіль Nissan Prince R380 зайняв 3-і місце в японському ралі «Grand Prix», конкуруючи з легендарним Porsche 906. І в цьому ж році Nissan Bluebird здобув перемогу у своєму класі в ХIV Safari Rally. Уперше перемогу одержав японський автомобіль. У 1967 році для японської імператорської родини був розроблений перший лімузин Prince Royal із двигуном V8 обсягом 6373 див3; довжина автомобіля складала 6,155 мм, ширина — 2,100 мм і висота — 1,770 мм. У січні 1968 року штаб-квартира компанії переїхала в новий будинок у районі Ginza м. Токіо. У тому ж році був випущений на ринок новий автомобіль Fairlady 2000, що допоміг компанії Nissan завоювати популярність на міжнародному ринку. У 1969 році з'явився на ринку динамічний заднеприводный автомобіль Datsun 240Z, визнаний самим продаваним спортивним автомобілем у світі в 70-х р. 500 000 автомобілів Datsun 240Z було продано менш чим за 10 років. На початку 1970-х Nissan займався розвитком і виробництвом ракетних двигунів і установок для запуску, тоді ж компанія початку розширювати виробничу сферу, зайнявшись також і виробництвом двигунів для кораблебудівної галузі. У 1971 році Nissan розробив перший Експериментальний Безпечний Автомобіль Experimental Safety Vehicle (ESV), застосувавши більше, ніж коли-небудь, кількість технологій по поліпшенню його безпеки. Дві енергетичних кризи 70-х років поклали початок швидкому росту експорту невеликих японських машин, відомих завдяки своїй відмінній економії палива і чудовій якості. У тестах на економію палива, проведених Американським Агентством по Захисту Навколишнього Середовища в 1973 році, переміг автомобіль Sunny, тим самим, обретя величезну популярність у США під час рекламної кампанії «Datsun заощаджує». У 1974 році було оголошено про продаж 10 000 внедорожников Nissan Patrol за рік. Наприкінці 1970-х років компанія затвердилася на ринку внедорожных автомобілів. У 1981 році Nissan почав просування своїх автомобілів по усьому світі під маркою Nissan, що стало частиною нової корпоративної стратегії компанії. Потім у 80-х рр. Nissan створив дві стратегічні виробничі бази за рубежем: у 1980 році — Nissan Motor Manufacturing Corp., U.S.A. у США й у 1984 — Nissan Motor Manufacturing (UK) Limited у Великобританії. Перший пікап Datsun зійшов з конвеєра заводу Nissan Motor Manufacturing Corp., USA у червні 1983 року, перший автомобіль Sentra (Sunny) — у березні 1985. У 1983 компанія Nissan Motor Iberica, S.A. початку виробництво внедорожника Patrol (Safari), що у 1984 році здобув перемогу в ралі Paris-Dakar. У 1986 році компанія Nissan розширила модельний ряд 4×4, додавши абсолютно нову модель Nissan Terrano, таким чином, відреагувавши на зростаючу потребу покупців в автомобілі для сімейного відпочинку, зберігши дане ринкове позиционирование і до сьогоднішнього дня. У 1987 році Nissan випустив на ринок автомобіль Be-1. У 1988 році автомобіль Nissan Silvia Q завоювала «Grand Prix за Кращий Дизайн», а в наступному році він одержав нагороду «Японський Автомобіль 88-89 років». У цьому ж році на японський ринок був випущений седан Cima. У квітні 1989 року в Голландії була заснована компанія Nissan Europe N.V., регіональний головний офіс, відповідальний за операції в Європі, а також Nissan Distribution Service (Europe) B.V. У тому ж році в США був створений підрозділ Nissan, компанія Infiniti Division of Nissan North America, що випускає автомобілі класу люкс, що складають конкуренцію Mercedes, BMW і Lexus. У листопаду 1989 року на ринку з'явилася знаменита модель Infiniti Q45. У 1990 модель 300ZX завоювала в США нагороду «Імпортний Автомобіль 1990 року». У 1992 компанія Nissan Motor Manufacturing Corporation, USA початку виробництво автомобіля Altima (Bluebird), а Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd. початку робити розроблений відомим японським дизайнером г-ном Токуиширо Хосака (Tokuichiro Hosaka) автомобіль Nissan Micra (March), що відразу ж одержав європейську нагороду «Автомобіль 1993 року». Автомобіль March завоював премію «Японський Автомобіль 1992—93 р.» і «Новий Автомобіль 1992—93 р.» у Японії. У 1993 році компанія Nissan Motor Iberica, S.A. випустила на ринок нову полноприводную модель — внедорожник Terrano II для європейського ринку. У 1994 Nissan одержав премію «Global Environmental Award» за значний внесок у систему захисту екології і навколишнього середовища. У цьому ж році в Європі були початі продажі автомобіля Maxima QX нового покоління, а в 1995 році — автомобіля Almera. У 1997 Nissan розробив «гібридний електричний автомобіль» (hybrid electric vehicle HEV), що працює як на бензині, так і на електриці. З 1997 року Nissan випускав одну модель за іншою, оснащені бензиновими двигунами з прямим упорскуванням палива і дизельних двигунів із прямим упорскуванням (Presage у 1998 році). Тоді ж Nissan почав продажу автомобілів Primera and Bluebird із системою Hyper CVT. У 1998 році з'явився новий Patrol GR з 6-ти циліндровим турбодизельным двигуном обсягом 2,8 л. У 1999 році на Женевському Моторшоу був представлений прототип нового автомобіля Almera Tino, що у вересні 2002 року з'явився в продажі на європейському ринку. 27 березня 1999 компанія Nissan і французька компанія Renault SA підписали угоду про створення всесвітнього альянсу для досягнення прибуткового росту обох компаній. Об'єднанню з «Рено» присвячений концептів-кар 2000 року Fusion, варіант популярної Primera. Автомобілі Cedric/Gloria одержали нагороду «Кращий Автомобіль 1999—2000 р.». Система «Extroid CVT» одержала нагороду «Teхнология 1999—2000 р.». У першому кварталі 2000 року Nissan випустив автомобіль Tino Hybrid і двомісний електромобіль Нypermini. У 2000 році Nissan почав продажу ультра-маленького автомобіля EV Hypermini, а також автомобіля з наднизьким рівнем викиду шкідливих речовин (SULEV) Sentra у Каліфорнії. У листопаду 2000 року 1,8 л двигун QG18DE автомобіля Bluebird Sylphy одержав нагороду «Технологія Року». У 2002 році в четвертий раз за 10 років Nissan одержав престижну премію Red Dot за висококласний дизайн від німецького дизайну-центра Nordrhein-Westfalen. Цією щорічною премією нагороджувалася нова Nissan Primera у 1993, 1996 і 2002 роках. У 2002 році компанії Nissan Motor Co., Ltd. і Dongfeng Motor Corporation підписали договір про стратегічне партнерство в Китаї. Нова компанія одержала назву Dongfeng Motor Co., Ltd. У березні 2003 року нова Nissan Micra була нагороджена премією «За Європейський Автомобільний Дизайн 2003». Дочірні підприємства «Ниссан» є в Австралії, Перу, Мексиці, Сполучених Штатах і Німеччині.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама