Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Mini
 
MINI- марка, що спеціалізується на виробництві легендарного і самого маленького легкового автомобіля, що випускається більш 40 років без особливих змін. Сьогодні Mini і її дуже популярна модель Cooper виробляється під егідою BMW. Історія компанії почалася ще наприкінці 40-х років, коли Джон Купер зареєстрував фірму Cooper Car Company, де почав виробництво компактних гоночних автомобілів. Одна з його розробок — Cooper 500 — відкрила шлях у гонки багатьом спортсменам. Одним з його перших клієнтів був сам Стерлінг Мосс. За кермом першого автомобіля «Формули-2» фірми Cooper, що тоді ще имели двигун попереду, сидів п'ятикратний чемпіон світу Хуан Мануэль Фанхио. Наприкінці 50-х років, коли серед переможців змагань ще можна було знайти гонщиків-аматорів, перший Cooper із заднім розташуванням двигуна виступав нарівні з такими грандами, як Ferrari і Maserati, що у той час робили ставку на переднє розташування мотора. Створював автомобіль Mini син британського гонщика Джона Купера - Майк Купер, а по сумісництву і власник тюнинг-ателье імені батька. Поява першої моделі класу Mini у далекому 1959 році викликало чи ледве не фурор. У цей час поява невеликого й ощадливого автомобіля могло задовольнити масові запити споживачів. Так відбулося народження легенди — модифікацій Cooper і Cooper S. Публіка прийняла цю крохотульку прохолодно. А в 59-м положення не рятувало навіть те, що в стандартній комплектації машина коштувала всего 497 фунтів стерлінгів, а у версії De-luxe — 537. За перший рік виробництва в усьому світі удалося продати вес-те 20 тисяч автомобілів. Через рік європейці «розкусили» Mini (на багато ринків машини поставлялися під іменами Austin 850 і Morris 850). У 1960 році було зроблено 100 тисяч автомобілів, а в 1962-м обсяг виробництва досяг 200 тисяч машин у рік і протримався на цьому рівні аж до 1977 року. У 60-і роки Джон Купер домігся численних успіхів у ралі на удосконаленому Mini Cooper. Але, незважаючи на великі досягнення і популярність, виробництво моделі Mini Cooper у 1971 році було припинено компанією ВМС, на той час уже що давно володів виробництвом. Але Mini залишався на конвеєрі. Mini став культовим, позакласовим автомобілем. Машинкою не зневажали члени королівської родини, на Mini їздили Beatles, Питер Устинов, Шарль Азнавур, Бельмондо, у Энцо Феррари їх було аж три штуки…Список знаменитостей з числа власників Mini займає кілька сторінок густого шрифту! Такий же і перелік усіляких версій Mini (тут є універсали, фургони, кабріолети, вуж не говорячи про десятки ювілейних серій, відзначених буквами LE — Limited Edition). Стільки ж місця займає список перемог у всіляких авторалли, включаючи і перше місце в абсолютному заліку ралі Монте-Карло…Час йшов, з'явилися дорогі і престижні марки, але ці автомобілі не утрачали своєї популярності завдяки винятковій дешевині. Цим користався концерн Austin Rover і випускав машини, хоч і не в дуже великому, але цілком достатній кількості. Однак із прибутками справа обстояла туго. Відомий гонщик і його син Майк, проте, зберегли життя легендарній назві. Щоб задовольнити зростаючий попит на автомобілі Cooper, у 80-і роки вони випускали тюнинговые комплекти і приналежності, що дозволяли перетворити серійний Mini у заряджений Mini Cooper. У 1990 році Mini Cooper, що тоді «жив» під дахом Rover Group, знову був повернутий до життя. Попит на маневрений маленький автомобіль не слабшав, і John Cooper Works випускала тюнинговые комплекти для двигуна і ходової частини безсмертного класичного автомобіля аж до закінчення його виробництва. Ці «кити» поставлялися аматорам Mini в усьому світі. А останній «дійсний» Mini був випущений 4 жовтня 2000 року. Усього їх було зроблено майже п'ять з половиною мільйонів. Життя Mini закінчилася на 41-м року. І почалася спочатку. І самі марки, під якими випускалися автомобілі Mini, і заводи по їхньому випуску не раз переходили з рук у руки. В останні роки Mini був у володінні Rover Group. Потім група Rover перейшла під контроль BMW, потім була розпродана вроздріб, причому «легкове» відділення Rover німці віддали даром. Але залишили за собою марку New Mini. Потім під шумок про слово New («новий») якось забули…Менеджери BMW давно виношували плани почати виробництво маленьких, але престижних, «люксовых» машинок, і марка Mini довелася як не можна до речі. Відродження легендарної моделі почалося із широкого обговорення в британській пресі. Брали участь і ще живі творці першого «Mini», зокрема, розроблювач оригінальної гідропневматичної підвіски «Hydrolastic» Алекс Моултон і творець «зарядженої» раллийной машини Джон Купер. Їх займав головне питання - як зберегти індивідуальність «Mini» і одночасно зробити її отвечающей сучасним вимогам по місткості і безпеці. У травні 2001 року з'явилося новомодне авто - NewMini. Сучасний римейк легендарного дітища Алека Иссигониса. Як і будь-яка річ, що переступила через утилітарність, NewMini - задоволення не занадто дешеве. Ціни на крихітку починаються з 10 000 британських фунтів. У "зарядженій" версії Mini Cooper, з більш могутнім двигуном і спортивним характером, машинка буде коштувати ще дорожче. Гарний стиль рідко коштує дешево, а вуж у стильності "Мини" можна не сумніватися. Новий Mini став незрівнянно комфортніше, швидше, экономичнее і здатним конкурувати з іншими "піжонськими" авто, насамперед з Volkswagen NewBeetle. У 2002 році до моделей One і Cooper приєдналася спортивна модифікація Cooper S. Якщо єдиний на Mini 1,6-літровий двигун розвиває 90 л.с. (на One) і 115 л.с. (на Cooper), те на Cooper S його потужність зросла до 163 л.с. У результаті Cooper S став одним з найбільш могутніх у світі автомобілів цього класу.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама