Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Isuzu
 
Isuzu - японська автомобільна компанія, один з найбільших у світі виробник середніх і важких вантажівок і автобусів. Історія компанії почалася в 1916 році, коли була утворена промислова група Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co., що приступила до виробництва автомобілів. Перші легкові машини за зразком англійської "Устигли" компанія зібрала в 1916 році. Початок зборки вантажівок на заводі компанії було покладено в 1918 р. Перша випущена модель називалася A-9. Цілком японська конструкція народилася на "Ишикавадзима" у 1928 році. Усі моделі цієї фірми називалися "Сумида". Після злиття в 1933 році Ishikawajima Automotive Works з компанією Dot Automobile Manufacturing Inc. альянс одержав назву to Automobile Industries Co., Ltd., а випущений у тому ж році для міністерства торгівлі і промисловості вантажівка одержала назву Isuzu – як затверджується, на честь однієї з рік Японії. У наступному, 1934 року, Automobile Industries Co. заснувала комітет з досліджень в області дизельних двигунів – це було частиною робочої політики тодішнього президента компанії Tomonosuke Kano. І вже через два роки, у 1936, на світло з'явився перший у Японії дизельний двигун з повітряним охолодженням – DA6. Це було великим проривом в історії розвитку дизельних двигунів у Японії. А в 1937 році Automobile Industries об'єдналася ще з двома компаніями і перемінила назву на Tokyo Automobile Industries Co., Ltd. Після закінчення другої світової війни, у жовтні 1945 року, відновилося виробництво бензинової вантажівки TX40 і дизельної вантажівки TU60. Вантажівки TX61 широко використовувалися в післявоєнній Японії під час її відновлення з руїн. У 1949 році компанія одержала свою нинішню назву Isuzu Motors Limited. У 1950 році компанія Isuzu розробила перший у Японії дизельний двигун V8 з водяним охолодженням DA80, а також створила камеру згоряння з безпосереднім упорскуванням з поліпшеною конструкцією, що викликала інтерес в автоиндустрии завдяки своїм поліпшеним характеристикам. Уклавши в 1953 році угода про технічне сприяння з англійською компанією Rootes, Isuzu випустила свій перший легковий автомобіль, що був копією англійського Hillman. У 1959 році вийшов 2-тонну вантажівку Elf, що почав дуже успішно продаватися завдяки економічному дизельному двигуну DA640 і відмінної прохідності в сполученні з вантажопідйомністю і довговічністю. У 1961 році Isuzu випустила перший дизельний двигун для легкової машини – DL201 обсягом 1991 куб.див, за який одержала нагороду від японського Суспільства інженерів-механіків. 1962 рік – відкривається завод Фуджисава, а в наступному році був представлений легковий автомобіль Bellett. У 1966 році було засноване відділення в Таїланду, у 1967 – представлений легковий автомобіль Florian і перший у Японії 4-тактный дизельний двигун із прямим упорскуванням для вантажівок. 1968 рік – поява легкової моделі 117 Coupe. У 1971 році Isuzu продала 34,2 відсотки свої акції американської корпорації General Motors. У результаті цього співробітництва в 1974 році вийшов легковий автомобіль Gemini. У 1975 році була заснована Isuzu Motors America – відділення в США. 1977 рік – випуск моделі Florian з економічним дизельним двигуном, а 1979 – рік випуску дизельної ж Gemini. 1980 рік – початок випуску мікроавтобусів серії Fargo. 1981 рік – поява моделі Piazza (3-дверне купе). 1983 рік – запуск у продаж сімейства легкових автомобілів Aska (Florian). Aska у тому ж році зайняла перше місце в англійському ралі RAC. Свій перший внедорожник Isuzu зробила в 1985 році – їм став Rodeo Bighorn, якому для експорту підібрали іншу назву – Trooper. Ця модель конкурує з Mitsubishi Pajero, тому подібність конструктивних рішень очевидно, однак новий Pajero пішов далеко вперед, так що Isuzu прийдеться його доганяти. У 1989 році відбувся показ внедорожника нового типу – MU (Amigo). На заводі SIA (спільний з Subaru проект – Subaru-Isuzu Automotive Inc.) у США в 1990 році почалося виробництво моделі Rodeo. Моделі Amigo/ Rodeo/ MU/ Wizzard другого покоління (з 1998 року) відносяться до класу "паркетних" внедорожников. Навіть базова версія є заднеприводной. Достаток назв відбиває численність ринків, на яких продають адаптовані під місцеві умови моделі. У 90-х Isuzu бере ряд раллийных перемог. До цього часу по виробництву середніх і важких вантажівок Isuzu стала першої у світі. У 1997 році з'явилася нова модель – VehiCross, внедорожник на базі Trooper, із двигуном 3,2 л потужністю 215 л.с. Через два роки VehiCross дебютує на американському ринку. На франкфуртском автосалоні 1999 року був представлений концепт на базі VehiCross з відкритим кузовом (і спеціальним багажником для перевезення гірських велосипедів), а в 2000 році в Детройті дебютував 5-дверный варіант. У 1998 компанія, що знаходиться в кризі, звертає випуск легкових автомобілів. Вона випускає для фірми Opel автомобіль підвищеної прохідності Frontera. У цей же час почалося масове виробництво вантажівки Elf CNG, що працює на стиснутому природному газі. Тоді ж General Motors збільшила свою частку в Isuzu до 49% і початок роботу відділення в Польщі – Isuzu Motors Polska. Саме внедорожники (SUV), мини-вэны і развозные фургони складають зараз основу виробництва автомобілів Isuzu повною масою до 3,5 т. Це пікапи серії TFS (4х2) і TFR (4х4). У Європі вони відомі як Opel Campo і Vauxhall Bravo. Для США, а також для країн Латинської Америки призначений пікап Hombre, по суті варіант Chevrolet S-10. Розмір і устаткування кабін ідентичні Chevrolet. На перспективному ринку мини-вэнов Isuzu представлена Fargo Filly - аналогом "люксового" Nissan Elgrand. Якщо перший збувають у Північній Америці, то іншої - в основному в Японії. Развозные фургони і мікроавтобуси Fargo Van/ Fargo Bus, а також нове сімейство Elf UT роблять тільки для внутрішнього, японського ринку і на експорт не поставляються. Модель Fargo Van цілком відповідає Nissan Urvan, а багато укомплектовані пасажирські Fargo Bus відрізняються від цієї моделі світлотехнікою й елементами зовнішнього оформлення. Завершують гаму комерційних автомобілів повною масою до 3,5 т мікроавтобуси, фургони, пікапи і вантажівки серії ERV, бескапотные Elf NHR-/ NKR-серії. За назвою Elf 100 у США і Японії продають вантажівки Nissan Condor/Atlas. У 2000 році в США почалося виробництво дизельних двигунів компанією DMAX, Ltd., а також була заснована компанія General Motors Isuzu Commercial Truck, LLC. У травні 2001 року був анонсований новий проміжний бізнес-план Isuzu – V-Plan. Дизельний двигун Duramax 6600 був обраний одним з 10 кращих двигунів на думку професійного автоиздания Ward’s Communications (це ж відбулося й у наступному, 2002 року). Замість V-Plan був прийнятий новий трирічний бізнес-план. В даний час Isuzu відповідно до ринкового попиту, що підвищився, успішно розробляє дизельні двигуни з поліпшеними екологічними параметрами. Відповідно до угоди, досягнутим між Isuzu і General Motors, Isuzu активно працює над дизельними двигунами, виконуючи в групі GM роль експерта в цій області. Якийсь час назад Isuzu анонсувала нову лінійку полноразмерных пікапів Isuzu D-Мax, розроблену при активній участі американського концерну General Motors. Цей проект представники обох компаній називають одним з найважливіших етапів майже 30-літнього співробітництва двох автовиробників. Крім того, від успіху цієї новинки залежить доля самої компанії Isuzu, останнім часом испытывающей визначених фінансових труднощів. Виробництво автомобілів планується розгорнути на заводі GM у Таїланду, що на початку буде основним споживачем новинки від Isuzu. До речі, саме в цю країну компанія Isuzu планує цілком перенести з Японії виробництво пікапів і внедорожников. Крім того, уже цього року передбачається почати постачання Isuzu D-Max на експорт в Австралію. Однак у союзу Isuzu/General Motors є і більш масштабні плани. Починаючи з 2003 року нові пікапи повинні надійти в продаж на інші світові ринки в більш ніж 100 країн, причому за прогнозами, сумарні обсяги продажів новинки цілком можуть досягти величини в 500 000 автомобілів у рік.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама