Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Hyundai
 
«Хендэ Мотор Компани» (Hyundai Motor Company) - південнокорейська компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в Сеулі. На хвилі післявоєнного будівельного бума Hyundai Construction заснувала в грудні 1967 року компанію Hyundai Motor, способствовав у такий спосіб становленню транспортної і машинобудівної галузей Південної Кореї. У 1968 компанія Hyundai, спочатку відома як суднобудівна і проектно-конструкторська фірма в різних областях цивільного будівництва, приступила до виробництва автомобілів. Спочатку фірма випускала по ліцензії автомобіль Ford Cortina MK I («Форд Кортина МК I»). У 1973 початків працювати відділ розробок, керований Джорджем Тернбуллом. Використовувавши дизайнерський внесок Giorgio Giugiaro і його ItalDesign і виробниче ноу-хау з Японії і Великобританії, Hyundai удалося запустити у виробництво свою першу модель. У результаті в 1985 з'явилася модель Hyundai-Pony 1.3. Цей суб-компакт був орієнтований на середній клас суспільства і негайно завоював успіх на внутрішньому ринку Кореї. Наприкінці 70-х компанія вперше початку експортувати автомобілі і придбала неоціненний досвід роботи на закордонних ринках. У 1980-і роки автомобілі, що вважалися колись символом добробуту в корейському суспільстві, стали тепер ні чим іншим, як засобом пересування. До середини 80-х Hyundai успішно затвердився на експортних ринках Канади і США. Ряд моделей був адаптований для експортних ринків. Розробка компактних моделей не припинялася. До кінця 80-х компанія засвоїла уроки гри у вищій лізі США і підготувалася до наступного десятиліттю і безупинно підсилюється конкуренції. ДО 1990 року загальний обсяг експорту в США перевищив мільйон автомобілів. Перший показ автомобіля Hyundai Sonata відбувся восени 1988. У 1993 і в 1998 Sonata пройшла модернізацію. В автомобілі частково використовуються агрегати, що випускаються по ліцензії Mitsubishi. У 1990-і роки початку реалізовуватися багаторічна прихильність Hyundai до розробки власних технологій. У 1991 році компанія обнародувала своїми першими, сконструйованими власними силами двигун Alpha. Двома роками спустя з'явився двигун Beta. Вперше автомобілі Lantra (Elantra у Кореї) з'явилися на європейському ринку восени 1990 р. Друге покоління Lantra/ElanIra з елегантним кузовом побачило світло в 1995 р. На базі пятиместного седана випускається пятидверный пятиместный універсал Hyundai Lantra Wagon. У квітні 2000 р. відбулася корейська прем'єра сімейства Elantra третього покоління (тип XD), а в Європі модель досить зненацька показали вже в червні на Туринском автосалоні. У січні 1992 світова громадськість вперше одержала представлення про майбутнє марки Hyundai, побачивши перший концепт кар HCD-I, що заклав традицію створення оригінальних концептуальних автомобілів, у тому числі серії HCD. Модель з кузовом спортивне купе Hyundai HCD-II, представлена в 1992, була випущена невеликою партією. Автомобіль був націлений на сектор ринку, що цікавиться престижними автомобілями, але вважає аналогічні європейські моделі занадто дорогими. Компанія досягла великих успіхів у розробці електромобілів, автомобілів-гібридів і ключових промислових технологій, таких як зниження обсягу вихлопу, поліпшення системи безпеки і переробка відпрацьованої сировини. У вересні 1994-го фірма представила нове покоління моделей X-3 за назвою Accent (у деяких країнах як і раніше Ропу). Концепція дизайну Hyundai Pony плавно еволюціонувала від кутастих форм першої серії Х-1 через трохи пригладжений дизайн серії Х-2 до рыбообразному образа останньої серії Accent X-3. Восени 1999 м відбулася прем'єра європейського Accent II покоління. На Женевському автосалоні в березні 1996 року відбувся перший показ спортивного купе Hyundai Coupe (у США Hyundai Tiburon). Наприкінці 1999 року модель Coupe (у Кореї і США - Tiburon) серйозно обновилася. Перший показ автомобіля Hyundai Atoz відбувся восени 1997. Восени 1999 відбулося відновлення моделі, що стала називатися Hyundai Prime. У 1998 на автосалоні в Женеві з'явився обновлений внедорожник — Hyundai Galloper II. Основою для першої полноприводной машини Hyundai Galloper (Скакун) став Mitsubishi Pajero першого покоління, що випускався з 1981 по 1991 роки. Спадкоємцем внедорожника Galloper став Terracan. У 1998 компанія Hyundai Motor переживала лихоліття, викликані різким спадом продажів на внутрішньому ринку. Проте, цілий ряд нових моделей, починаючи з EF Sonata і XG, приніс Hyundai найвищі оцінки міжнародної автомобільної преси. Це був період корпоративної і виробничої реструктуризації. Придбання Kia/Asia Motors і злиття HPI і HMS допомогли Hyundai досягти високих економічних показників, що дозволяють гідно конкурувати на світовому ринку. 1999 рік став для Hyundai Motor часом активної і плідної роботи. Слідом за успіхом EF Sonata і XG HMC пропонує увазі громадськості ще чотири останніх розробки: Centennial, новий Accent, обновлений Coupe і Trajet. Trajet став першим кроком Hyundai у сегменті MPV. Ця модель розширила гаму продукції Hyundai. Модель класу люкс Dynasty у 1999 році пройшла модернізацію. HYUNDAI Equus (у Європі – Centennial) - модель вищого класу. Equus з'явилася одночасно з родинним Mitsubishi Proudia у 1999 р. Призначена для вищих державних чиновників і президентів корпорацій, тому й обладнана відповідним чином. Перший показ усешляховика Santa Fe відбувся в січні 1999 на Детройтском автосалоні. У 2000 р. XG/Grandeur XG не змінилася, це переднеприводный седан класу люкс уніфікований по шасі з Sonata. Модель цілком відповідає самим твердим європейським і американським вимогам безпеки, дуже добре укомплектована і відносно недорога. Крім того, Hyundai Motor підписала офіційну партнерську угоду і стала ексклюзивним автомобільним спонсором Чемпіонату Світу з футболу 2002 року в Кореї і Японії. Спонсорський пакет поширюється на всі заходи, проведені FIFA, зокрема жіночий Чемпіонат Світу, Кубок Конфедерацій, а також Чемпіонат Світу з футболу серед дитячих і юнацьких команд. Hyundai Motor Company завершила 1999 рік вкрай успішно: обсяг експорту побив усі попередні рекорди і склав майже 701,000 автомобілів, а продажу на внутрішньому ринки практично досягли передкризового рівня. Відновлення корейської економіки і відродження попиту на легкові автомобілі дозволили Hyundai Motor зміцнити свої позиції на внутрішньому ринку і гідно конкурувати з іншими марками в загальносвітовому масштабі. Нове тисячоріччя розсунуло обрії Hyundai Motor Company, що тепер зосередила зусилля на зміцненні своєї світової присутності. У липні 2001 року один з найбільших закордонних заводів Hyundai у місті Ченнай. Індія, почав виробництво нової Sonata, а завод НМС у Туреччині освоїв випуск фургонів Н-1. Hyundai Motor Company і DaimlerChrysler AG заснували спільний підприємство з виробництва комерційних автомобілів, що буде зватися Daimler Hyundai Truck Corporation. У червні 2001 року обидві компанії оголосили про плани спільного виробництва з 2004 року дизельного двигуна для комерційних автомобілів Mercedes-Benz 900-й серії на заводі Hyundai у Чонджу. Планується, що це підприємство буде щорічно випускати до 100.000 двигунів для вантажних автомобілів Mercedes-Benz 900-й серії. В даний час південнокорейська фірма оптимістично оцінює свої перспективи. У Європі добре продаються моделі Accent, Lantra, Lantra Combi, Coupe і Sonata, а також новий мікроавтобус H1 Starex і автомобіль малого класу MX, що дебютували на міжнародному автосалоні у Франкфурті.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама