Головна Контакти Реклама

wallpapers, desctopваз 2170фото обои
Pictures
новости
Продаж машин
 Пошук
 Каталог
 Останні надходження
 Рейтинг машин
 Подати оголошення
 
На сайті
 Авто Форум
 Автоновини
 Історії марок
 Авто журнал
Реклама
   
Автомобiлiв в базi 17881   
авто продажа
Ford
 
«Форд Мотор» (Ford Motor Company), американська автомобільна компанія, що спеціалізується на випуску легкових автомобілів марок «Форд», «Меркюри», «Линкольн», вантажівки, різноманітної сільськогосподарської техніки. «Фордові» належить компанія «Ягуар». Штаб-квартира знаходиться в Диборне (штат Мічиган), недалеко від якого була колись ферма батьків Генрі Форда. Компанія була заснована Генрі Фордом у 1903 і по думці свого творця відразу призначалася для випуску масового дешевого автомобіля. Спочатку такий була модель «A», у 1908 її перемінила модель «T», похрещена карикатуристами «бляшаний Лиззи». Успіх нової моделі були настільки великі, що постійно розширюються підприємства Форда не справлялися з замовленнями. У перший рік виробництва цієї моделі було продано 10 660 машин, що побило всі рекорди в автомобільній промисловості того часу. У «Форд Мотор» у 1913 вперше у світі на виробництві був уведений метод стандартизації взаємозамінних частин виробів і конвеєрна технологія зборки автомобілів, що дозволило усього за один рік підняти продуктивність праці на 40-60%. Одночасно і зарплата робітників та службовців зросла так, що перевищила середню по промисловості в два рази. На підприємствах уводиться восьмигодинний робітник день. До середини 1914 було зроблено 500 тисяч моделей «T», до 1923 кожен другий автомобіль в Америці робився на заводах «Форд Мотор». У 1920-1930-і роки «Форд Мотор» активно відкриває відділення в багатьох країнах світу, у тому числі співробітничає з Радянською Росією (створення заводів ГАЗ, АМО). Хоча Генрі Форд відносився до Жовтневої революції різко негативно, проте він вважав, що в Росії велике майбутнє, якщо вона встане на шлях індустріального розвитку. У 1922 «Форд Мотор» придбав компанію «Линкольн», керування якої було доручено Эдселю Фордові. Авторитарний стиль керування старшого Форда стає улюбленою мішенню лівої преси, відмовлення Форда терпіти профспілки на своїх підприємствах викликає кампанію дійсного цькування. Разом з тим американці до кінця 1920-х років утомилися від одноманітної моделі «T». Уперед вириваються конкуренти з «Дженерал Моторс», «Форд Мотор» відповідає моделлю «Форд A», популярність якої усе-таки відстає від «шевроле» і «б'юіків». Велика депресія 1929 різко знижує продажі автомобілів. Удвічі падає заробітна плата. У 1932 році початок масового виробництва V-образних 8-циліндрових двигунів. Ford Motor Company стає першою компанією, який удалося випустити монолітний восьмицилиндровый блок. Пройдуть ще багато років, поки конкуренти Форда зможуть запустити в масове виробництво надійні двигуни V-8. Тим часом, автомобіль Ford і його надійний двигун стали фаворитами практичних американців. Відкрився складальний завод у Кельні. Порівняно вдалої була лінія автомобілів «Меркюри», запущена в 1938. Компанією номінально керує Эдсель Форд, але його авторитет не порівняємо з авторитетом його батька. У справах починається застій, що протривав до початку Другої світової війни, коли військові замовлення поправили справи. З 1942 по 47 рр виробництво цивільних машин різко зупинилося, тому що компанія направила усі свої зусилля на військові потреби. Гігантська програма воєнного часу, почата Эдзелем Фордом, зробила 8 600 чотирьох-моторних бомбардувальників V-24 Liberator, 57 000 двигунів для літаків і більш чверті мільйона танків, протитанкових установок і ін. військового устаткування менш чим за 3 роки. Після короткого правління старого Форда (Эдсель вмер у 1943) у 1945 владу перейшла до Генрі Форд-другому, що вдихнув нове життя в компанію. Фордий-молодший реорганізує систему набору персоналу, застосовує для розробки стратегії фірми відомі йому з війни методи «мозкового штурму», запросивши групу системних аналітиків. У 1949 р. Ford Motor Company продає приблизно 807 000 автомобілів, збільшивши свій прибуток з 94 мільйонів (за попередній рік) до 177 мільйонів доларів і досягши найвищого обсягу продажів за період з 1929 року. Післявоєнна програма реорганізації Генрі Форда II дозволила швидко відновити здоров'я компанії. Результатом з'явилося будівництво 44 виробничих заводів, 18 складальних заводів, 32 складів запчастин, двох величезних іспитових полігонів і 13 інженерно-дослідницьких лабораторій у США. Запуск серій моделей «Тандерберд» (Thunderbird) у 1955 і «Мустанг» (Mustang), що стали нині класичними, усталив фінансове положення «Форд Мотор». Привабливий 4-місцевий Mustang 1965 р. став улюбленцем Америки. У перші ж 100 днів було продано 100 000 цих машин. Загальні продажі за рік склали 418 812 автомобілів, що принесло компанії 1 мільярд доларів прибутку. У 1968 році перша 1,6-літрова модель Escort Twin Cam початку свою спортивну кар'єру, успішно відкривши сезон і перемігши на кільцевому заїзді в Ірландії, Датському Тюльпані, Австрійських Альпах, Акрополі й у Ралі Шотландії протягом восьми тижнів. До кінця свого першого сезону Escort переміг у знаменитому Ралі 1000 озер у Фінляндії, що допомогло Фордові зайняти міцні позиції у Світовому чемпіонаті по ралі нових автомобілів. Упровадження системи електронного керування швидкістю автомобіля. Моделі з конструкцією Twin Cam Escort продовжували перемагати по усьому світі в 1969 і 1970 роках. Дуже поширена в 1970-1980-х роках західноєвропейська модель Ford Taunus/Cortina . Виробництво сімейства універсалів (Kombi) Ford Taunus/Cortina почалося ще в 1970 році (у ФРН моделі за назвою Taunus, існували ще з 63-го). Автомобіль робили практично на всіх тодішніх європейських заводах Ford, а назва Cortina привласнили англійської версії з "правим кермом". У січні 1976 року у виробництво пішла істотно перероблена по дизайні модель Taunus/Cortina другого покоління. З 1976 року з початком випуску капотных грузопассажирских моделей Ford Econoline E-series нової генерації почали застосовувати елементи ходової частини, двигуни і трансмісію, аналогічні внедорожникам і пікапам серії F. У 1992 році на ринок вивели нову гаму комфортабельних 7-, 8-, 12- і 15-місцевих суцільнометалевих мікроавтобусів і четырехдверных фургонів з кузовом. Сімейство Fiesta існує вже понад 20 років - перше покоління з'явилося ще в 1976 р. Життєвий шлях моделей нинішнього покоління, що почався на Женевському автосалоні-89, наближається до заходу. За 11 років сімейство Fiesta двічі (у 1995 і 1999 р.) піддавалося серйозному рестайлингу, завдяки чому і донині залишається цілком сучасним. Crown Victoria одна з популярних у США моделей (у поліції, таксі, прокаті, на вторинному ринку). Виробництво в Канаді. Дебют моделі відбувся в 1978. Нове покоління автомобіля вийшло в грудні 1990 року. Відновлення зовнішнього вигляду - 1998. Полноразмерный універсал Вгоnсо 1980 року являв собою полноприводный пікап з укороченою базою. Прохідність вийшла досить високої, тому модель довго залишалася популярної (зокрема, на Алясці), навіть після появи більш сучасних моделей. Вгопсо став у першій половині 1990-х одним з лідерів на російському ринку серед старих автомобілів такого типу. У 1990-м на зміну моделям Вгопсо на конвеєр поставили більш практичні пятидверные універсали Ford Explorer. Ford Escort випускається в США і Європі, а також в Аргентині в трьох варіантах кузова: пятиместный седан, пятидверный універсал і купе ZX2. Генерація переднеприводных європейських Ford Escort (Mod. 80) з поперечним розташуванням двигуна була представлена в серпні 1980 року. Виробництво американського Ford Escort і Mercury Lynx продовжувалося до літа 1990 року. Їм на зміну прийшли моделі, розроблені на платформі японської Mazda 323. У січні 1995 був поліпшений дизайн автомобіля, з'явилася версія 4х4 із двигуном 1,6 л (у 1997 випуск моделі 4х4 припинений). У 1998 був представлений кабріолет. У вересні 1982 року в продажі з'явилися моделі заднеприводного сімейства Sierra з пятидверными кузовами хэтчбек і універсал (Kombi), а початок виробництва трехдверной полноприводной моделі (XR4x4) з 2,8-літровим двигуном V6 відклали до вересня 1983-го. У листопаду 1986-го запуск версії 4х4 Ford Scorpio. У самому кінці 1991 року відбулася презентація місткого універсала Scorpio Turnir. Улітку 1998-го виробництво Scorpio припинили, і європейське відділення Ford вирішило зробити флагманом фірми модель Mondeo. Із середини 1980-х років випускається «Таурус» (Taurus). Ця модель була названа Автомобілем 1986 року, а в 1987 р. він став бестселером в Америці. Обтічні автомобілі футуристичного дизайну з красивими іменами Taurus і Sable, стали основною віхою на шляху переходу компанії Ford до виробництва нового покоління машин 80-х років - економічних (у повній відповідності з нормативами, установленими конгресом), высокотехнологичных і эстетически зроблених. У цьому ж році відбулася покупка 75% акцій фірми Aston Martin-Lagonda. Покупка компанії «Ягуар» у 1990 р. ще більш збільшує гаму фордовских моделей, по комфорті нічим не нагадують про «бляшаний Лиззи», а через рік для випуску багатоцільового автомобіля Ford Galaxy створене спільне підприємство з німецькою корпорацією Volkswagen. Компанія відкрита для новацій і змін; цікаво, що «Форд Мотор», піонер у введенні конвеєра, перша ж серед великих корпорацій і відмовилася від нього, тому що сучасні робітники з більшою віддачею роблять роботу, у якій є елемент самостійної творчості. Ford Explorer, що дебютував у січні 1990-го, по розмірності знаходиться між конкуруючими моделями Blazer і Таhое і протягом багатьох років є самим продаваним серед усіх SUV'ов на північноамериканському ринку (приблизно по 400 тисяч у рік). Дебют нового покоління Explorer у 2001 модельному році. У 1993 р. вийшла у світло модель Ford Mondeo, що відразу ж установила нові стандарти безпеки у своєму класі. Вже в наступному році цей автомобіль був визнаний Автомобілем року в Європі і став фаворитом серед покупців. Для 1994 р. новим став також мікроавтобус Windstar. У цьому ж році відбулася покупка акцій компанії, що залишилися, Aston Martin-Lagonda. Ford Windstar був уперше показаний у січні 1994. У 1998 році модель піддалася рестайлингу. Випускається в Канаді. Перший показ моделі Ford EUROPE Galaxy відбувся в лютому 1995 у Женеві. На Женевському автосалоні 2000 була представлена модернізована модель з обновленим дизайном. У 1996 р. з конвеєра компанії зійшов 250-мільйонний автомобіль. Почалася реалізація моделі Ka. Ford EUROPE Puma, спортивне купе малого класу, створене на базі Ford Fiesta, уперше був представлений на Женевському автосалоні в березні 1997. FORD Focus, за давньою традицією носящий ім'я Turnier. Європейська прем'єра автомобіля з кузовом хэтчбек відбулася на початку 1998 у Женеві. У 1998 р. Ford Motor Company стає 2-м у світі виробником легкових і вантажних автомобілів по сумарному показнику. У 2000 р. міжнародне журі з 126 автомобільних журналістів, підвівши підсумки безпрецедентного конкурсу "Car of the Century" ("Автомобіль століття"), обрало "Машиною всіх часів і народів" легендарний Ford Т. Tin Lizzie ("Бляшанка Лиззи") став першим автомобілем, зборка якого була налагоджена на конвеєрі в масових масштабах. Новий метод дозволив почати крупносерийное виготовлення машин, поліпшити їхня якість і різка знизити собівартість. Саме конвеєрна зборка зробила автомобіль засобом пересування, доступним для усіх. І першої в ряді дійсно серійних машин стояла фордовская модель. Компактний внедорожник Ford Escape уперше був представлений як прототип у січні 2000 року в Детройті. Розробка велася разом з Mazda. Виробництво автомобілів ведеться на заводі в Канзас-Сити. Ford EUROPE Maverick, компактний полноприводный внедорожник, європейський аналог Ford Escape. C 2000 року випускається разом з фірмою Mazda на базі Mazda Tribute. Новий Ford Maverick сполучить ознаки внедорожника і шосейного автомобіля. 2001 р. - компанія представляє принципово нову модель Ford Mondeo. Її поява можна вважати революційною подією. Цей автомобіль, розроблений європейським відділенням Ford Motor Company, був створений на базі принципово нових конструкторських технологій. Суть цієї технічної революції - у могутньому програмному продукті, що одержав назву СЗР, що являє собою комплекс систем комп'ютерного дизайну, автоматизованого проектування і великої інформаційної бази даних. Сьогодні в Ford Motor Company є свої виробничі, складальні і торгові центри в 30 країнах світу. Компанія щорічно робить мільйони легкових автомобілів, вантажівок і тракторів і є лідером автомобільних продажів за межами Північної Америки. Ford Motor Company продає більш 70 різних моделей машин по усьому світі, зроблених під марками ford, Lincoln, Mercury, Jaguar і Aston Martin. У компанії є також частка акцій у Mazda Motor Corporation і Kia Motors n.Corporatio У «великій трійці» американського автомобільного бізнесу «Форд Мотор» займає почесне друге місце по обсягах продажів.
 
     




Рейтинг@Mail.ru

Copyright © 2004 by NonStop.Com.ua.
Rambler's Top100
  Реклама